اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاش برای فروش به قیمت توافقی

برنج شوشتر برداشت شد

مدیر جهاد کشاورزی شوشتر گفت: برنج از شالیزارهای شهرستان شوشتر برداشت شده است و تا دو هفته آینده برداشت برنج ادامه دارد.

برنج شوشتر برداشت شد

منوچهر رحیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در شهرستان شوشتر بیش از 16 هزار و 600 هکتار از اراضی مستعد کشت زیر کشت شلتوک رفته بود که کار برداشت محصول از این مزارع از هفته‌های گذشته آغاز شده است.

وی افزود: کار برداشت شلتوک ادامه دارد و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده احتمالا تا یک دو هفته دیگر نیز این مهم ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تولید شلتوک در مزارع شوشتر خوب ارزیابی می‌شود، گفت: تاکنون 76 هزار و 90 تن شلتوک از مزارع شهرستان شوشتر برداشت شده است.

رحیمی‌نژاد تاکید کرد: حمایت جدی از برنج‌کاران در سطح شهرستان شوشتر در دستور کار بوده است و کوشیده‌ایم تا برای فروش محصول از این تولیدکنندگان اصلی بخش کشاورزی حمایت کنیم.

وی گفت: پیش‌بینی شده امسال 450هزار تن شلتوک از شالیزارهای استان خوزستان برداشت شود که از این میزان 170هزار تن برنج سفید تولید و به بازار مصرف عرضه شود.

رحیمی‌نژاد با اشاره به اینکه اصلی‌ترین تلاش در راستای حمایت از کشاورزان است، افزود: کشاورزان شهرستان شوشتر محصول خود را برداشت کرده‌اند و می‌کوشیم تا کشاورزان محصول خود را با قیمت بیشتری به فروش برسانند.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا کشاورزان در فروش محصول خود به قیمت توافقی به نتیجه برسند و یا با اختلاف کمتری نسبت به قیمت توافقی محصول خود را به فروش برسانند.

انتهای پیام/72006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول