اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

ایثار قم برابر پیام ارتباطات اصفهان پیروز شد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در دیداری تدارکاتی پیش از آغاز مرحله سوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مقابل پیام ارتباطات اصفهان صاحب برتری شد.

ایثار قم برابر پیام ارتباطات اصفهان پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شاگردان جواد شهره غلامی در تلاش برای کسب آمادگی مطلوب به منظور حضور موفق در مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی مقابل تیم لیگ برتری پیام ارتباطات اصفهان صف‌آرایی کردند.

دیدار تدارکاتی تیم‌های بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم و پیام ارتباطات اصفهان که در گروه نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور قرار دارد، در راه آماده‌سازی دو تیم به منظور حضور در مرحله سوم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر شنبه شب به میزبانی تیم ایثار قم در سالن شهید محمود رضائیان این شهر برگزار شد.

در این دیدار که مصاف تیم ایثار نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با تیم پیام ارتباطات اصفهان سومین تیم جدول رده‌بندی فصل قبل لیگ برتر محسوب می‌شد، در پایان این تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم بود که توانست با نتیجه 83 بر 71 از سد حریف خود عبور کرده و نتیجه مسابقه را از آن خود کند.

نکته قابل توجه در خصوص تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم این است که آن‌ها امسال در سومین فصل حضور خود در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند.

تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم که هم اکنون صدرنشینی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را در اختیار دارد، بعد از موفقیت در کسب عنوان دومی فصل گذشته، اکنون در اردوی آماده‌سازی برای حضور موفق در مرحله سوم و حفظ صدرنشینی خود قرار دارد.

دو تیم در حالی خود را برای دیدارهای حساس باقی‌مانده از لیگ‌ برتر آماده می‌کنند که این مسابقه علاوه بر جنبه تدارکاتی، بیشتر حکم محک و ارزیابی مربیان ایثار قم و پیام ارتباطات اصفهان از آخرین وضعیت تیم‌هایشان را نیز داشت، به همین خاطر دو تیم بازی نزدیک و نفس‌گیری را به نمایش گذاشتند ولی در نهایت این تیم ایثار قم بود که به برتری با اختلاف 12 گل دست یافت.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با تیم‌های همیاری زنجان، هیئت مرکزی و شهرداری رینه آمل همگروه است در حالی که تیم پیام ارتباطات اصفهان با تیم‌های هیئت خوزستان، داداشی کهریزک و پگاه فارس در گروه اول در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده است و دو تیم یکشنبه‌شب نیز در سالن شهید رضائیان شهر مقدس قم دومین بازی تدارکاتی خود را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول