اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساری در مجلس:

آزادراه ـ تهران شمال به خیال تبدیل شده است

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادراه ـ تهران شمال به خیال تبدیل شده است.

آزادراه ـ تهران شمال به خیال تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمد دامادی پیش از ظهر امروز در همایش گزارش عملکرد نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولان و مردم در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش چالوس برگزار شده بود با اشاره به کندی روند تکمیل آزاده راه ـ تهران شمال اظهار داشت: آزاد راه تهران ـ شمال به یک خیال تبدیل شده است و از این منظر باید برای مسئولان تاسف خورد.

وی افزود: یک نماینده مجلس مگر چندبار باید فریاد بزند و درخواست تکمیل پروژه‌ها را داشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره جاده کندوان اظهار داشت: این مسیر شکل جاده را ندارد و تنها یک مسیر سبز مرگ است.

وی در مقایسه مازندران با دیگر استان‌ها ابراز کرد: این چه ظلمی است که به مازندران و مازندرانی‌ها می‌شود، در حوزه کشاورزی سال‌ها فریاد زدیم اما فایده‌ای نداشت و دیگر خسته شدیم.

دامادی با اشاره به وجود برخی مشکلات زیرساختی در مازندران تصریح کرد: در شهر ما سد ساختند اما این سد آب ندارد آن وقت کنارش تابلوی شنا ممنوع نصب کردند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیا این مسئله  خجالت‌آور نیست و حق نداریم با وزیر و رئیس جمهور حرف بزنیم و ناله‌های خود را عنوان کنیم،بیان کرد: سالانه براساس آنچه آمارها نشان می‌دهد حدود 17 میلیون مسافر به مازندران سفر می‌کنند چیزی عاید مازندران می شود و چه امکاناتی ایجاد شد.

وی افزود: ما عملا جاروکش تهرانی،اصفهانی و شیرازی‌‌‌ها شدیم و از توریسم فقط ویلاسازی به ما رسیده است.

دامادی خاطرنشان کرد: زمین‌های کشاورزی را گرفتند و ویلا ساختند و آن وقت ما نقش سرایدار تهرانی‌ها را داریم و بعدش هم رفتند فیلم ساختند و ما را به تمسخر گرفتند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه به افتخار آفرینی دروازه‌بان ملی‌پوش نوشهری اشاره کرد و گفت: سیدپیمان حسینی افتخار جهان است و من هنوز تا این لحظه نشنیدم که استانداری از وی تقدیر کند.

انتهای پیام/86019/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول