اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت کشتی بهشهر خبر داد

اعلام آمادگی 20 تیم داخلی و خارجی در جام شهید ‌هاشمی‌نژاد

رئیس هیئت کشتی بهشهر از اعلام حضور 20 تیم داخلی و خارجی در یازدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد خبر داد.

اعلام آمادگی 20 تیم داخلی و خارجی در جام شهید ‌هاشمی‌نژاد

شهرام جعفری دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر، گفت: از تمام استان‌های کشتی‌خیز کشور و سه تیم خارجی برای شرکت در مسابقات جام شهید هاشمی‌نژاد دعوت کردیم که همه آنها اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: 15 تیم از شهرستان‌های استان، یک تیم ملی، یک تیم از بهشهر(مازندران) و سه تیم از ارمنستان، داغستان و گرجستان برای حضور در مسابقات کشتی جام شهید‌هاشمی‌نژاد اعلام آمادگی کردند.

جعفری درباره زمان، محل اسکان تیم‌ها و جوایز مسابقات، بیان داشت: وزن‌کشی مسابقات روز چهارشنبه 13 آذر و رقابت‌ها در 14 و آذر است، تیم‌های داخلی در منطقه تفریحی ـ‌ توریستی عباس‌آباد و تیم‌های خارجی در هتل اشرف بهشهر اسکان داده می‌شوند.

وی درباره جوایز مسابقات هم، گفت: به نفرات اول تا سوم مشترک، به ترتیب، 700، 500 و 300 هزار تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

این مسئول در بخش دیگری از گفت‌وگو به موضوع برگزاری مسابقات در سالن شهید هاشمی‌نژاد اشاره و خاطر‌نشان کرد: برگزاری جام شهید هاشمی‌نژاد سبب شد تا مسئولان، اعتبارات تکمیلی سالن نیمه‌کاره شهید‌ هاشمی‌نژاد را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

وی گفت: در 10 دوره برگزاری جام کشتی در بهشهر، مسئولان، شرمنده تماشاگران و کشتی‌گیران بودند، خدا را شکر می‌کنیم که جام یازدهم در سالنی که به نام زنده‌یاد شهید هاشمی‌نژاد است، برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، یازدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان، جام شهید هاشمی‌نژاد، از 9 صبح پنج‌شنبه 14 آذر در سالن شهید هاشمی‌نژاد، واقع در خیابان امام خمینی(ره) - جنب امام‌زاده عبدالحق(ع) و اداره ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول