اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی

اسفندیار هوشیار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل شد

با حضور مسئولان استانی و کشوری و در مراسمی که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، اسفندیار هوشیار به عنوان رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل معرفی شد.

اسفندیار هوشیار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز و در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، استاندار اردبیل در سخنانی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های معنوی نظیر بازسازی عتبات عالیات و حضور گسترده مردم در این صحنه اظهار داشت: در تمام صحنه‌هایی که مردم در میدان حاضر شده و وظیفه خود را به شایستگی انجام دادند، موفقیتی واقعی به دست آوردیم و در این صحنه نیز قطعاً با مشارکت و همکاری مردم بستر و زمینه‌ای فراهم می‌شود تا بیش از هر زمان دیگر صلابت و اقتدارمان را به رخ بکشیم.

مجید خدابخش تصریح کرد: بعد از فروپاشی رژیم بعث عراق شاهد باز شدن حرم ائمه اطهار به سوی مسلمانان و شیعیان واقعی بودیم به طوریکه در سال‌های اخیر بخش عمده‌ای از مردم مسلمان کشورمان و استان اردبیل با سفر به عتبات عالیات توانسته‌اند لذت معنوی از این مکان‌های ارزشمند برده و از دستاوردهای این سفر معنوی و ارزشی نیز بهره ببرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم اردبیل که از دیرینگی و سابقه درخشانی در نشان دادن عشق و ارادت به اهل بیت برخوردار بوده و در سوگواری‌های ایام محرم و صفر نیز همیشه از پیشگامان هستند در بازسازی عتبات عالیات خوش درخشیدند و با کمک‌های 300 میلیون تومانی خود اوج وفاداری و عمق عشق و ارادتشان را نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز اردبیلی‌ها را عاشقان حقیقی مکتب سیدالشهدا و حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) توصیف کرد و ادامه داد: در مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) روح معنویت، تازگی، نوع‌دوستی، کمک به دیگران و حفظ قدسی بودن مکان‌های ارزشی و معنوی همچون بارگاه مقدس ائمه اطهار را می‌توان به خوبی مشاهده کرد.

جلیل بابازاده اضافه کرد: مردم اردبیل با ترازی متفاوت‌تر از سایر استان‌ها در عشق و ارادت به امام حسین (ع) و ائمه اطهار نشان دادند که همیشه در سنگر معنویت و دینداری حاضر بوده و حتی در سخت‌ترین شرایط به بازسازی عتبات عالیات به ویژه بارگاه امام حسن عسگری (ع)، امام هادی (ع) و همچنین توسعه صحن امام علی (ع) با شور و رغبت کمک کرده و در این صحنه حاضر شدند.

در پایان این مراسم اسفندیار هوشیار که عضو شورای شهر اردبیل و فرمانده پیشین سپاه اردبیل است، به عنوان رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/62007/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول