اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور

خادمان عتبات عالیات لرستان تجلیل شدند

با حضور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور و همزمان با برگزاری همایش تکریم از خیران خادم عتبات عالیات لرستان 14 نفر از خادمان عتبات عالیات استان تجلیل شدند.

خادمان عتبات عالیات لرستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ظهر امروز با حضور حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور نخستین همایش تکریم از خیران خادم عتبات عالیات لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

در این همایش از حجت‌الاسلام سید شکرالله طاهری، محمد قاضی، احمدرضا گودرزی، فرج الهی، نورمحمد هوشیار، دکتر مهرداد نامداری، فرج‌الله مرادی، حسین یاراحمدی، آقاجان دهقانی، محمدابراهیم خمسه، مهرانگیز حیدریان، شکوه مفتاحی، هانیه حاصلی‌القاصی و لیلا طالب‌مرندی با اهدای تندیس این همایش و هدایایی تقدیر شد.

همچنین با اهدای تندیس و تابلوی خطاطی شده توسط یکی از هنرمندان لرستانی نیز از حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور به صورت ویژه تقدیر شد.

در این آیین که حال و هوای حسینی داشت، همچنین پرچم متبرک حضرت سیدالشهدا (ع) وارد خرم‌آباد شد که قرار است، مردم استان لرستان این پرچم را طی آیین‌های خاص زیارت کنند.

اعزام تعدادی از مسئولان اجرایی لرستان به کربلا و نجف اشرف برای بهره‌برداری از مرحله نخست صحن مقدس حضرت زهرا (س) از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

در این مراسم 14 نفر از خادمان عتبات عالیات استان تجلیل شدند.

گفتنی است، این مراسم با عزاداری پیرغلامان به پایان رسید.

انتهای پیام/2304/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول