اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان رقابت‌های بسکتبال دسته یک بانوان کشور

دومین برد در سبد شهرداری سنندج/ آبادانی‌ها نخستین پیروزی را جشن گرفتند

روز دوم از دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز با پیروزی شهرداری سنندج، پالایش نفت آبادان و کوشا سپهر سبلان تهران در شهر سنندج پیگیری شد.

دومین برد در سبد شهرداری سنندج/ آبادانی‌ها نخستین پیروزی را جشن گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسابقات هفته دوم دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته یک بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز و با انجام 3 بازی به صورت متمرکز و به میزبانی مجموعه آزادی شهرستان سنندج برگزار شد.

در دور دوم این رقابت‌ها صبح امروز ابتدا دو بازنده روز اول، استقلال ساری و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند که در این رقابت این تیم آبادانی بود که موفق شد علاوه بر کسب پیروزی با نتیجه 82 بر 67 دومین باخت نماینده ساری را رقم بزند.

ظهر امروز نیز تیم‌ شهرداری تبریز که در دیدار نخست برابر پاسارگاد جنوب غرب تهران بازی را واگذار کرده بود رودرروی کوشا سپهر سبلانی قرار گرفت که در مسابقه اول با نتیجه نزدیک 43 بر 42 پالایش نفت آبادان را شکست داد.

این رقابت در پایان با حساب 54 بر 45 به سود کوشا سپهر به پایان رسید تا این تیم نیز موفق به ثبت دومین برد متوالی در پیکارهای دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته اول بانوان کشور شود.

در آخرین رقابت روز دوم دور رفت بازی‌ها، شهرداری سنندج که بهترین نتیجه را در روز اول برابر استقلال ساری به ثبت رسانده بود با پاسارگاد جنوب غرب تهرانی به رقابت پرداخت که آنها هم پس از یک پیروزی شیرین پا به این رقابت می‌گذاشتند.

این بازی سخت و فشرده در نهایت با نتیجه 68 بر 51 به سود شهرداری سنندج تمام شد تا این تیم امیدهای خود را برای حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر پررنگ‌تر از گذشته ببیند.

در دور اول مرحله رفت این مسابقات روز چهارشنبه کوشا سپهر سبلان تهران در یک بازی نزدیک موفق شد با حساب 43 بر 42 پالایش نفت آبادان را از پیش‌رو بردارد و شهرداری سنندج در یک بازی برتر موفق شد با اختلاف امتیاز و با حساب 70 بر 50 رقیب خود استقلال ساری را شکست دهد.

در دیگر بازی روز نخست رقابت‌ها، پاسارگاد جنوب غرب تهران با نتیجه 80 بر 73 شهرداری تبریز را مغلوب کرد.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی مسابقات شهرداری سنندج با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بیشتر صدرنشین است و پس از این تیم کوشا سپهر سبلان نیز با همین تعداد امتیاز در مکان دوم جدول ایستاده است.

نفت آبادان با برد امروز 2 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و پاسارگاد جنوب غرب تهران با شکستی که متحمل شد با همان 2 امتیاز و با دو پله سقوط در رده چهارم جدول قرار گرفت.

تیم‌های بدون امتیاز شهرداری تبریز و استقلال ساری نیز همچنان در انتهای جدول امیدوار به بازی آینده و رقابت‌های دور برگشت هستند.

دور سوم مرحله رفت این مسابقات جمعه 15 آذرماه و با دیدار تیم‌های کوشا سپهر سبلان تهران با استقلال ساری، پالایش نفت آبادان با پاسارگاد جنوب غرب تهران و شهرداری سنندج با شهرداری تبریز پیگیری می‌شود.

این رقابت‌ها در یک گروه 6 تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود به طوری که تیم‌های برتر دو گروه دور مقدماتی باید در این مرحله رودرروی یکدیگر قرار گیرند. در این رقابت‌ها تیم‌های شهرداری سنندج، پاسارگاد جنوب غرب تهران، کوشا سپهر سبلان تهران، استقلال ساری، پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز حضور دارند.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول