اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 میلی‌متر متوسط بارندگی در آذربایجان غربی طی 48 ساعت گذشته

سرپرست تحقیقات هواشناسی آذربایجان غربی گفت: 48 ساعت گذشته متوسط بارندگی‌ها در آذربایجان غربی 5.3 میلی‌متر به ثبت رسیده است.

5 میلی‌متر متوسط بارندگی در آذربایجان غربی طی 48 ساعت گذشته

صیاد خشتکار ثانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی 48 ساعت گذشته متوسط بارندگی در آذربایجان غربی 5.3 میلی‌متر بوده است.

وی تصریح کرد: طی دو روز گذشته بیشترین بارندگی‌ها مربوط به شهرستان سردشت با 15.6 میلی‌متر بوده و این در حالی است که در شهرستان‌های خوی و پلدشت نیز بارشی به ثبت نرسیده است.

خشتکار ثانی متوسط بارندگی در سال زراعی جاری را 79.1 میلی‌متر در استان اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته 24 درصد کاهش یافته است.

سرپرست تحقیقات هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: میزان بارندگی در این مدت نسبت به بلندمدت 18 درصد کاهش داشته است.

وی بیشترین بارندگی‌ها را نیز در این مدت مربوط به شهرستان سردشت با 179.1 میلی‌متر اعلام کرد و گفت: کمترین بارش‌ها نیز در طول سال زراعی جاری مربوط به خوی با 41 میلی‌متر بوده است.

خشتکار ثانی متوسط بارش نزولات جوی مرکز استان را در سال زراعی جاری 74.1 میلی‌متر اعلام کرد و گفت: طی شبانه‌روز گذشته متوسط بارش‌های برف و باران در ارومیه 2 میلی‌متر گزارش شده است.

بارش برف از نخستین ساعات بامداد امروز در مناطق مختلف جنوبی و مرکزی استان آغاز شده است و موجب مسرت و سرور اهالی این مناطق شده است.

انتهای پیام/61006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول