اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

سی و هفتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله بهبهانی در رامهرمز برگزار شد

مراسم سی و هفتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدعلی موسوی بهبهانی با حضور مردم و مسئولان در مسجد امام این شهرستان برگزار شد.

سی و هفتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله بهبهانی در رامهرمز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، امام جمعه رامهرمز صبح امروز در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله سیدعلی موسوی بهبهانی اظهار کرد: برگزاری گرامیداشت علما، به احترام فقها و علمای اسلامی به ویژه علمایی که در شهر و دیار خود و همچنین سایر بلاد مروج دین اسلام و فقه شیعی بوده‌اند می‌شود.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی ضمن تشریح فضائل شخصیتی آن مرجع عالیقدر تصریح کرد: آیت‌الله حاج سید علی موسوی بهبهانی یکی از بزرگ مردان علم و دین بوده و بی‌گمان از فقهای برجسته و مجتهدین عالیقدر عصر اخیر به شمار می‌رود.

وی افزود: آیت‌الله بهبهانی مدت 30 سال در رامهرمز اقامت داشته‌اند و بیشتر مردم مقلد آن بزرگوار بوده‌اند.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: آیت‌الله بهبهانی بی‌گمان یکی از مراجع بزرگ دینی عصر حاضر و از دانشمندان طراز اول شیعه به شمار می‌روند.

وی همچنین عنوان کرد: آن عالم شیعی، در هنگام بحث و گفت‌وگو، در مباحث فقه و اصول فقهی توانا و در صرف و نحو و معانی و بیان دارای یدی طولانی بود به طوری که کمتر شخصیت علمی بدین جامعیت می‌توان یافت.

موسوی در پایان بیان کرد: آیت‌الله بهبهانی در سن 95 سالگی پس از حدود یک قرن عمر پرماجرا و گرانبها و خدمات ارزنده به دین اسلام و تشیع و سرپرستی  از مسلمین به جوار رحمت حق شتافت.

انتهای پیام/72012/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول