اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بارش برف قزوین را روسفید کرد

رونمایی از زمستان در پاییز قزوین

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: با فعالیت سامانه بارشی در استان قزوین، بارش برف از بامداد امروز آغاز شد.

رونمایی از زمستان در پاییز قزوین

غفور فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای از ساعت 12 امروز تا ظهر فردا وضعیت جوی استان قزوین ابری همراه با بارش برف و باران و وزش باد در مناطق کوهستانی همراه با مه خواهد بود.

وی افزود: همچنین از ظهر جمعه تا ساعت 12 شنبه نیز وضعیت جوی استان قزوین همچنان ابری همراه با بارش برف و باران و وزش باد در مناطق کوهستانی همراه با مه پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: برای روز یک‌شنبه نیز وضعیت جوی استان نیمه ابری گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد بود.

فلاح ادامه داد: آوج و کوهین با دمای هوای 5 درجه سانتی گراد زیر صفر ، سردترین و قزوین با 7 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین شهرهای استان قزوین در 24 ساعت گذشته بود.

وی اضافه کرد: در این مدت دمای هوای شهر قزوین بین 2- تا 7 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

از بامداد امروز با فعالیت سامانه بارشی تا اوایل وقت شنبه وضعیت جوی استان همراه با بارش باران و برف و وزش باد و در مناطق کوهستانی و سردسیر شاهد بارش بیشتر برف خواهیم بود.

انتهای پیام/2667/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول