اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری بسیج دانش‌آموزی برگزار شد

مانور پدافند غیرعامل با رویکرد بمباران هوایی در قزوین

مانور پدافند غیرعامل با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین و همکاری سازمان‌های ذیربط در قزوین برگزار شد.

مانور پدافند غیرعامل با رویکرد بمباران هوایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مانور پدافند غیر عامل با رویکرد بمباران هوایی و با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی، آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین، سازمان هلال احمر، آتش نشانی و نیروی انتظامی در دبیرستان نسترن شهرک مینودر قزوین برگزار شد.

دانش‌آموزان پس از قرار گرفتن در شرایط فرضی بمباران هوایی از مدرسه خارج و در مکان‌های امن پناه گرفتند و گروه‌های امداد بسیج، آتش‌نشانی و انتظامات نیز برای کمک رسانی به مصدومان فرضی و اطفای حریق در محل حادثه به انجام وظایف خود پرداختند.

حجت‌الاسلام شعبان تقی‌خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در حاشیه این مانور به خبرنگار فارس گفت: مبحث پدافند غیر عامل مبحث جدیدی نیست و در همه دنیا به عنوان یک امر آموزشی و دفاعی ویژه به آن نگاه می‌شود.

وی ابراز کرد: باید متوجه باشیم که دشمن از چه جهاتی قصد حمله به ما را دارد و همیشه آماده باشیم تا در برابر حملات احتمالی بتوانیم از خود و اجتماع خود دفاع کنیم.

تقی‌خانی با تشریح انواع دشمن ابراز کرد: انسان دو نوع دشمن دارد دشمن اول که همان نفس انسان است و دشمن دوم نیز دشمن بیرونی است که نماد آن استکبار است.

انتهای پیام/2667/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول