اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد مهاباد خبر داد

هزینه‌کرد 5 میلیارد ریال برای بهداشت، درمان و بیمه مددجویان مهابادی

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد گفت: کمیته امداد مهاباد برای بهداشت، درمان و بیمه مددجویان زیر پوشش خود بیش از 5 میلیارد ریال هزینه صرف کرده است.

هزینه‌کرد 5 میلیارد ریال برای بهداشت، درمان و بیمه مددجویان مهابادی

مسعود مامندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تأمین امور بهداشتی، درمانی و بیمه مددجویان از نکات مهمی است که در بسیاری از موارد به عنوان یکی از دغدغه‌های اساسی خانواده‌ها در تأمین مخارج این خانواده‌ها محسوب می‌شود.

وی در این راستا از هزینه‌کرد 5 میلیارد ریالی کمیته امداد مهاباد برای امور بهداشتی، درمانی و بیمه‌ای مددجویان در طول شش ماه نخست امسال خبر داد و افزود: در این میان حق بیمه زنان سرپرست خانوار سهم عمده‌ای در مخارج فوق داشته است.

مامندی‌پور تصریح کرد: در این مدت بیش از 3 میلیارد و 400 میلیون ریال از بابت حق بیمه زنان سرپرست خانوار به حساب سازمان تأمین اجتماعی وارد شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی مهاباد با اشاره به تقبل بخش عمده‌ای از هزینه‌های درمانی مددجویان، گفت: در این مدت بیش از 400 میلیون ریال برای تأمین هزینه‌های درمانی مددجویان مهابادی پرداخت شده است.

وی به ارائه بن‌های تهیه غذای سالم، به ارزش بیش از 90 میلیون ریال در میان این خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: این اقدام نیز در راستای پیشگیری از سوء تغذیه و یا کنترل آن به خانواده‌های دارای کودک زیر شش سال پرداخت شده است.

مامندی‌پور جمع کل هزینه شاخص‌های بهداشتی برای مددجویان این شهرستان را در این مدت 20 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: یک میلیارد و 380 میلیون ریال نیز حق بیمه از بابت مخارج درمانی مددجویان به مراکز طرف قرارداد و بیمارستان‌های شهر پرداخت شده است.

انتهای پیام/61006/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول