اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد

دستگیری 2400 توزیع‌کننده مواد مخدر در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: هشت ماه امسال 2 هزار و 400 نفر توزیع‌کننده مواد مخدر در آذربایجان غربی دستگیر شدند.

دستگیری 2400 توزیع‌کننده مواد مخدر در آذربایجان غربی

سردار یحیی شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بیش از 10 تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شده است.

وی ادامه داد: امسال نسبت به سال گذشته از افزایش کشف مواد مخدر برخوردار بوده و بیشترین سهم مواد مخدر نیز پیش‌سازهای مواد مخدر است.

شرفی متذکر شد: متاسفانه به لحاظ برخی از مشکلاتی در کشورهای همجوار احساس می‌کنیم مرزهای این کشورها قابل کنترل نیست و مواد پیش‌ساز وارد بخشی از آذربایجان غربی می‌شد.

وی اضافه کرد: به لحاظ حساسیت موضوع در آنجا ارتقای امنیت اجتماعی را اجرا کردیم و با باندها و شبکه‌های مختلفی برخورد شد و در طول امسال با 66 باند تهیه و توزیع‌کننده مواد مخدر برخورد جدی داشتیم.

شرفی تعداد توزیع کنندگان مواد مخدر را در طول هشت ماه امسال 2 هراز و 400 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: نسبت به سال گذشته شش درصد افزایش دستگیری توزیع‌کننده مواد مخدر را داشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: میزان سطح امنیت عمومی به میزان بلوغ و مسئولیتی بستگی دارد که مردم و جامعه در نظم اجتماعی آن سهیم هستند.

شرفی ادامه داد: پلیس جامعه‌محور و مشارکتی در چارچوب تعامل خلاق با شهروندان می‌تواند برای حل مشکلات جامعه و ایجاد نظم اجتماعی خدمت ویژه‌ای بکند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به تغییر نگرش افراد جامعه و کارکردهای مثبت پلیس اشاره کرد و اذعان داشت: ساختار سنتی و برخورد آمرانه و مدل غیرمشارکتی نمی‌تواند در جلب وفاداری و مشارکت شهروندان موثر باشد.

انتهای پیام/61005/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول