اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کولاک رانندگان را غافل‌گیر کرد

جاده‌های آوج برف‌گیر شد

بارش‌های زودهنگام زمستانی از بامداد چهارشنبه در اقصی نقاط شهرهای استان با غافلگیری مردم استان آغاز شده است.

جاده‌های آوج برف‌گیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج ادامه بارش‌های زودهنگام زمستانی از بامداد چهارشنبه در اقصی نقاط شهرهای استان با غافلگیری مردم استان آغاز شده است.

در حال حاضر بارش‌های نسبتا شدید به صورت برف، کولاک و رگبار پراکنده در پهنه جغرافیایی استان آغاز شده است و شهروندان مناطق استان به ویژه نواحی نزدیک به کوهستان شاهد کولاک بارش برف و برودت قابل توجه دمای هوایی هستند.

جاده‌های آبیک، الوند و آوج از بامداد امروز زیر پوشش بارش‌های پراکنده و مستمر برف به صورت کولاک قرار داشته که البته مانعی آنچنانی در مسیر تردد خودروهای عبوری تا به حال گزارش نشده است.

مجموعه تیم‌های راهداری، پلیس راه و اکیپ‌های مجهز هلال احمر بنا بر آخرین گزارش‌های دریافتی از جاده‌ها در اماکن پیش بینی برای هدایت و کنترل اوضاع حضور داشته و ترافیک روان در جاده‌های استان به جریان افتاده است.

جواد حق لطفی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آغاز موج جدید بارش‌ها در استان از بامداد چهارشنبه اظهار داشت: از رانندگان عبوری از محورهای استان درخواست می‌شود تا با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: در حال حاضر بارش‌ها بیشتر به صورت باران در نقاط مختلف استان ادامه دارد و ریزش‌ها تنها در نقاط خاص کوهستانی به صورت برف است.

این مسئول با اشاره به آمادگی تیم‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان ابراز داشت: عملیات نمک پاشی و برف روبی توسط بلدوزرها و تجهیزات راهداری در محورهای برف خیز استان از صبح امروز آغاز شده است.

این مسئول راهداری ادامه داد: همچنین 20 تیم به همراه 40 دستگاه ماشین آلات زمستانی از دو روز گذشته برای مقابله با سرما و کولاک احتمالی در جاده های قزوین استقرار یافته اند.

اکبر آقاعلی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به آغاز شدید بارش‌های فصلی در محورهای شهرستان آوج اظهار داشت: بارش رگباری باران از ساعت 23 شب گذشته در شهرستان آوج آغاز شده است.

مسئول پایگاه هلال احمر شهرستان آوج افزود: افزایش لحظه به لحظه برودت و احتمال بارش برف در ساعات آینده به همراه یخ بندان در شهرستان آوج وجود دارد.

این مسئول با اشاره به آمادگی تیم‌های امدادی، تجهیزاتی و اتاق‌های اسکان در محورهای شهرستان آوج ابراز داشت: انتظار می‌رود تا رانندگان عبوری ضمن رعایت توصیه‌های ایمنی هنگام سفر وسایل گرمایشی را همراه داشته باشند که البته تیم‌های هلال احمر این شهرستان از آمادگی کامل برای نجات مسافران در کولاک و یخبندان مانده برخوردار هستند.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول