اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با فارس خبر داد

تداوم نصب اِلمان‌های شهری با برخی تغییرات محتوایی و فرهنگی

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نصب اِلمان‌ها در نوروز سال 93 با برخی تغییرات محتوایی و فرهنگی بیش از گذشته ادامه می‌یابد.

تداوم نصب اِلمان‌های شهری با برخی تغییرات محتوایی و فرهنگی

حجت‌الاسلام مجید فاطمی ارفع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: امروز نصب اِلمان‌ها تبدیل به یک مطالبه عمومی شده و باید به عنوان یک ظرفیت برای ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه باید به این فرصت و ظرفیت‌ ایجاد شده توجه کنیم، بیان داشت: باید هدف از نصب اِلمان‌ها و نمادها در نوبت اول ترویج فرهنگ دینی و ارزشی ما باشد و در نوبت دوم ایجاد عنصر شادی و نشاط در شهروندان که البته شادی و نشاط هدفمند که سازنده و کمک کننده برای فرهنگ مدنظر باشد.

فاطمی با اشاره به اینکه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی چند نوبت جلسه با حضور همکاران معاونت فرهنگی شهرداری و صاحب‌نظران و کارشناسان این امر برگزار نموده است افزود: برخی سیاست‌های نصب اِلمان‌ها طی چند جلسه با حضور صاحب‌نظران تعدیل شد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد ادامه داد: یکی از نکاتی که در سیاست‌ها تغییر کرد این بود که اِلمان‌ها با هدف گسترش فرهنگ ایرانی‌اسلامی طراحی شوند و همچنین نسبت به نصب و توزیع آنها، جانمایی عادلانه‌ای در سطح شهر صورت گیرد.

فاطمی در پایان در خصوص موضوع اِلمان‌ها نیز تصریح کرد: موضوعات این اِلمان‌ها در نوروز 93 در ارتباط با زیارت، طبیعت و بهار، شهدا و دفاع مقدس، تاریخ مشهد، فردوسی و مشاهیر مشهد است.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول