اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش

کتاب تاریخ آموزش و پرورش اردبیل رونمایی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته پژوهش کتاب دو جلدی تاریخ آموزش و پرورش استان اردبیل رونمایی می‌شود.

کتاب تاریخ آموزش و پرورش اردبیل رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، احمد محمودزاده در جلسه شورای معاونان اظهار داشت: در هفته پژوهش کتاب دو جلدی تاریخ آموزش و پرورش استان اردبیل که با همت محققان و گروه تحقیق و پژوهش اداره‌کل تدوین شده با حضور مسئولان استانی رونمایی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: استان اردبیل فاقد کتاب تاریخچه آموزش و پرورش بود که با حمایت مسئولان استانی و تلاش چندین ماهه محققان اسناد و مطالب آن تا سال 92 جمع‌آوری، تدوین و در مرحله پایانی ویرایش است که به زودی چاپ و رونمایی می‌شود.

محمودزاده به کیفیت‌بخشی برنامه‌های آموزشی و پرورشی براساس سیاست‌های مقام عالی وزارت تأکید کرد و افزود: بهبود اوضاع آموزش و پرورش از لحاظ کمی و کیفی با اجرای دقیق و عملیاتی ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌‌های وزارت متبوع انجام می‌گیرد که با انجام بازدیدهای تخصصی دوره‌ای و برنامه‌ای از ادارات و مدارس نواحی و مناطق، تمامی مشکلات احتمالی شناسایی و برای حل آن برنامه‌ریزی لازم انجام می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه از ساماندهی امکانات و تجهیزات موجود در مدارس استان و استفاده بهینه از آن در مدارسی که کمبود دارد، خبر داد و بر اجرای برنامه‌های کیفی هفته پژوهش و تجلیل از برترین‌های دانش‌آموز، معلمان محقق و پژوهشگر تأکید کرد.

چهاردهمین جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان اردبیل با موضوعات پیگیری مصوبات جلسه قبلی، طرح «مدارس پژوهش‌محور» و اجرای کیفی برنامه هفته پژوهش در سالن جلسه اداره کل تشکیل و پس از تبادل نظر تصمیمات لازم گرفته شد.

انتهای پیام/62003/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول