اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی خلخال معرفی شد

با حضور مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی خلخال معرفی شد

سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی خلخال معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل‌، عصر امروز در مراسمی با حضور فرماندار و مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی خلخال با حضور کارکنان اداره راه و شهرسازی خلخال در نمازخانه این اداره معرفی شد.

هوشنگ محمدی فرماندار خلخال ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان خلخال گفت: راه نجات خلخال تکمیل راه های اصلی این شهرستان است.

محمدی گفت: مردم خلخال از اداره کل راه و شهرسازی استان اتوبان یا آزاد راه های آنچنانی با سه خط رفت و برگشت نمی خواهند مردم خلخال خواستار داشتن راه های اصلی بوده و اکنون نیز دو پروژه نیمه تمام راه و شهرسازی با نام های خلخال- سرچم و خلخال -کلور،درام از راه های اصلی شهرستان خلخال است و شهرستان خلخال همچنان فاقد یک کیلومتر راه اصلی هستند.

فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود راه‌‌ها را اصلی‌ترین محورهای توسعه برای سرمایه گذاران عنوان نمود و گفت: سرمایه گذاران در نگاه اول با دیدن این چنین راه های ارتباطی دلسرد شده و در شهرستان خلخال سرمایه گذاری نمی کنند.

محمدی افزود: مردم خلخال فقط در انتظار داشتن راه‌های اصلی سالها در انتظار بوده اند و اکنون نیز درخواستی جز این ندارد.

وی گفت: در شهرستان خلخال در حوزه راه و شهرسازی کار شده ولی آنچنان که باید اصولی و با روند رو به جلو داشته باشد نیست.

محمدی با اشاره به قدمت بیش از 70 سال فرمانداری خلخال گفت: مسئولان شهرستان خلخال همه با یک هدف و در راستای توسعه شهرستان در حال حرکت هستند و می طلبد اداره راه و شهرسازی استان با توجه به نیاز اصلی راه که یکی از دغدغه های مردم خلخال است در آسفالت 27 کیلومتر راه خلخال به سرچم تسریع نماید.

فرماندار شهرستان خلخال در بخش پایانی سخنان خود در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی وابسته به زمان و مکان نیست و تنها ملاک قبول انجام درست وظیفه و خدمت رسانی به مردم ، رضایتمندی مردم از خدمات مسئولین است.

در این مراسم علی یوسف‌زاده مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اعتبارات و امکانات موجود گفت: راهداران همچنان باید به تلاش و جدیت در خدمت‌رسانی به مردم در محورهای ارتباطی توجه کنند.

وی افزود: با وجود تعدد محور‌های مواصلاتی در شهرستان خلخال و وضع تخصیص اعتبارات استانی و ملی عملا حرکت به سوی تکمیل این محورهای مواصلاتی کند می شود.

همچنین یوسف زاده شامگاه امروز از راهدارخانه شهید غنیمت اسدی گردنه الماس بازدید و خواستار جدیت راهداران در خدمت‌رسانی به مردم و مسافران عبوری از محور خلخال به اسالم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم با حکمی از سوی قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل محمد قربانی به عنوان سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی خلخال معرفی و از زحمات فردین مولایی رئیس سابق این اداره با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/62008/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول