اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دریادار سیاری در گفت‌وگو با فارس:

ناوگروه 28 نداجا در بمبئی هندوستان پهلو می‌گیرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش از پهلوگیری ناو گروه 28 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن البرز و ناو بندرعباس و زیردریایی جمهوری اسلامی یونس به همراه یک فروند بالگرد در بمبئی هندوستان خبر داد.

ناوگروه 28 نداجا در بمبئی هندوستان پهلو می‌گیرد

امیر حبیب‌الله سیاری امروز در حاشیه سفر به آمادگاه جنوب مستقر در سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه پشتیبانی عملیاتی ما در سیرجان مستقر و ناوگان جنوب ما در این منطقه است، ناو پشتیبانی خود را به نام این شهر یعنی سیرجان به آب انداختیم که با قدرت آماده ماموریت‌های محوله شده است.

وی از اعزام ناوگروه 28 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن البرز و ناو بندرعباس و زیردریایی جمهوری اسلامی یونس به همراه یک فروند بالگرد به بمبئی هندوستان از فردا 14 آذر ماه جاری خبر داد و افزود: این گروه در بمبئی هندوستان پهلو می‌گیرد تا ضمن ارتباط دیپلماسی بین کشورها در امنیت منافع ایران نیز نظارت داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از انجام شش ماموریت امنیتی در آبان ماه در آب‌های بین‌المللی و خلیج عدن و درگیری با دزدان دریایی هم سخن گفت و بیان داشت: تامین امنیت منافع جمهوری اسلامی در دریاها با اقتدار کامل و موفقیت تمام انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در هفته جاری ناو لجستیک جمهوری اسلامی سیرجان به نیروی دریایی الحاق شد و چند فروند چرخبال نیز بازسازی و نوسازی و به خطوط دریایی ملحق شدند و دو ناو موشک‌انداز نیزه و تبرزین در بوشهر به ناوگان دریایی پیوستند و ما به دنبال امکانات و تجهیزات بیشتر در همه ماموریت‌ها هستیم.

سیاری ماموریت نیروی دریایی را علاوه بر ماموریت‌های دریایی با اقتدار تمام یاری‌رسان طرح‌های عمرانی و درمانی در سواحل و بنادر ذکر کرد و گفت: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در هر کجا استقرار نیروی دریایی است، بحث بهداشت و درمان هم تامین می‌شود.

وی ابراز داشت: اکنون در همه بنادر جنوبی بیمارستان‌های نیروی دریایی با امکانات کامل در خدمت مردم سواحل و بنادر است و در محرومیت‌زدایی با دولت در این مناطق همکاری می‌کنیم و این طرح در بنادر شمالی هم آغاز شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: بیمارستان سیرجان هم که امروز به بهره‌برداری رسید از همین طرح‌ها محسوب می‌شود و طرح‌های فرهنگی هم در این شهر در خدمت مردم سیرجان است.

انتهای پیام/80015/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول