اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی کرمان خبر داد

تحصیل 7 هزار دانشجو از مقطع کاردانی تا دکترا

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: جهاد دانشگاهی کرمان پذیرای تحصیل 7 هزار نفر دانشجو از مقطع کاردانی تا دکترای تخصصی است.

تحصیل 7 هزار دانشجو از مقطع کاردانی تا دکترا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ رضا کامیاب‌مقدس پیش از ظهر امروز در همایش «ذهن برتر» که در محل تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد اظهار داشت: هویت ما چیزی بیشتر از ذهن ما نیست و هر آنچه توسط انسان رخ می‌دهد در ذهن او ساخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه ذهن مبنای فلسفه و روانشناسی دنیای مدرن امروز است، عنوان کرد: عالم درونی ما به ذهن بستگی دارد و زندگی موفق همراه با شادی و نشاط ناشی از توجه به ذهن و تفکرات ویژه هر انسان است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان ابراز داشت: زندگی خلاقانه و توأم با آرامش در دنیای پر استرس امروز نیازمند شناخت و درک صحیح از زندگی است که به وسیله آن بتوانیم ذهنمان را مدیریت کنیم و قوانین حاکم بر زندگی را بشناسیم.

وی جهاد دانشگاهی کرمان را بزرگترین مجموعه آموزشی تخصصی کوتاه مدت در کشور عنوان کرد و گفت: جهاد دانشگاهی با دارا بودن 21 مرکز آموزشی تخصصی در سطح استان کرمان آموزش‌های کاربردی لازم را برای عموم مردم و کارکنان دولت ارائه می‌دهد.

کامیاب‌مقدس اذعان داشت: افرادی که تخصص‌های لازم را پس از فارغ‌التحصیل شدن کسب می‌کنند، نیازمند آموزش‌های تکمیلی هستند تا با توانایی بیشتری برای پذیرفتن مسئولیت‌های یک شغل گام بردارند.

وی از تحصیل 7 هزار نفر دانشجو از مقطع کاردانی تا دکترای تخصصی در جهاد دانشگاهی خبر داد و بیان داشت: افزود: جهاد دانشگاهی با استفاده از حضور مجرب‌ترین و برجسته‌ترین اساتید در راستای آموزش محصلان اقدام می‌کند.

کامیاب‌مقدس خاطر نشان کرد: نتیجه تحقیقات جهاد دانشگاهی در یک مجموعه مفید به صورت آموزشی در نظر گرفته می‌شود و برای یک راهبرد کلان در سطح کشور ضروری و مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه امسال نخستین ورودی‌های دکترا توسط جهاد دانشگاهی استان کرمان جذب شد، گفت: این دانشجویان در رابطه با بحران و سازه تحصیل می‌کنند که با تاسیس پژوهشکده زلزله در جهاد دانشگاهی هر ساله یک کنفرانس ملی سازه و زلزله در این مجموعه برگزار می‌شود و مقالات و تحقیقات آن به چاپ می‌رسد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان متذکر شد: برای شناسایی برترین نیروها دوره‌هایی برگزار شده تا جمعی از بهترین، قوی‌ترین و کارآمدترین دستگاه‌های اجرایی معرفی شوند، زیرا تمام هزینه‌های آموزشی در واقع نوعی سرمایه‌گذاری هستند.

وی بر ارتقای سطح دانش و تخصص کارکنان دولت تاکید کرد و ابراز داشت: برای آموزش و حاصل شدن کارآمدترین کارمندان تعاملات خوبی با مدیران آموزشی صورت گرفته که کاری بسیار ارزنده برای دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/80028/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول