اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد

صدور 700 حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از صدور 700 حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در نواحی منفصل شهری خبر داد و گفت: به دلیل رعایت حال مردم تاکنون هیچ‌کدام از این احکام اجرایی نشده است.

صدور 700 حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز

جلال اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری وظایف مهمی در ارتباط با مناطق مختلف شهر بر عهده دارد به بحث نواحی منفصل شهری پرداخت.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تنگناهای موجود برای فعالیت در این محل، اظهار داشت: در این مناطق ساخت و سازهای غیرمجاز شکل گرفته است و ارائه خدمات در آن مناطق نیازمند صرف هزینه فراوان است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با تأکید بر اینکه در این مناطق هیچ‌گونه کار اصولی انجام نشده است تصریح کرد: شهرداری با توجه به درآمد محدودی که دارد، قادر به خدمات‌رسانی مناسب به نواحی منفصل شهری نیست.

اصغری، تنها راهکار حل این مشکلات را همکاری مردم دانست و گفت: در گام نخست مردم باید از ساخت و ساز غیرمجاز اجتناب کنند، چراکه در این مناطق کوچه‌هایی تنگ و باریک وجود دارد که حتی خدمات آتش‌نشانی نیز به آنها صورت نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: این مسئله‌ای است که ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرقانونی مسبب ایجاد آن است و باید در این خصوص شهروندان به جدّ توجه داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه تمامی ساخت و سازها در اینگونه مناطق غیرقانونی است گفت: تاکنون بالغ بر 700 مورد حکم تخریب ساختمان‌های غیرمجاز صادر شده است.

اصغری عنوان کرد: البته به دلیل رعایت حال مردم و به خاطر مشکلاتی که آنها دارند هیچ‌کدام از این احکام اجرایی نشده است، اما در صورت اجرای آن بسیاری از خانه‌ها باید تخریب شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های معاونت برای توسعه فضای سبز این است که در زمین‌هایی که در این مناطق کاربری فضای سبز دارند، پارک احداث خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در این پارک‌ها امکاناتی برای رفاه حال مردم ایجاد خواهیم کرد تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

اصغری در پایان ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی مردم شهرستان سنندج از خدمات ارزنده این معاونت و کل مجموعه شهرداری فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول