اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اشنویه خبر داد

اعطای تسهیلات مسکن برای 59 خانواده نیازمند اشنویه

مدیر کمیته امداد امام خمینی اشنویه گفت: 59 خانواده زیر پوشش کمیته امداد اشنویه از تسهیلات کمیته امداد برای تعمیر مسکن و برخورداری از انشعابات رایگان بهره‌مند شدند.

اعطای تسهیلات مسکن برای 59 خانواده نیازمند اشنویه

اله‌وردی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تأمین امکانات رفاهی مددجویان و خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد همواره از دغدغه‌های اساسی کمیته امداد اشنویه بوده است.

وی در این راستا به ارائه خدمات مختلف اشاره کرد و افزود: در هشت ماه گذشته 59 خانوار زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان از تعمیرات و تسهیلات رایگان مسکن برخوردار و از انشعابات آب، برق و گاز برای منازل خود بهره‌مند شده‌اند.

حسین‌زاده هزینه ارائه خدمات تعمیرات و ارائه تسهیلات برای تعمیر و بهسازی منازل این خانواده‌ها را در این مدت افزون بر 78 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 12 خانواده از این خدمات برای تعمیر و بهسازی منازل خود بهره‌مند شده‌اند.

وی از بهره‌مندی رایگان 50 خانواده نیازمند نیز از انشعابات رایگان آب، برق و گاز در طول هشت ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصول سرد سال، تأمین این قبیل امکانات برای خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد اشنویه از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اشنویه ادامه داد: در کنار ارائه این خدمات، با حمایت‌های کمیته امداد اشنویه، هفت خانوار نیز که درصدد تعمیرات مسکن و یا احداث آن بوده‌اند از تخفیفات ویژه شهرداری برخوردار شدند.

حسین‌زاده همچنین بر لزوم همکاری مسئولان و متولیان دستگاه‌های مختلف برای ارائه تسهیلات و ایجاد امکانات بیشتر به این قبیل خانواده‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/61006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول