اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اهواز در گفتگو با فارس:

پیاده‌رو خیابان نادری اهواز دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار اهواز گفت: بازسازی و بهسازی خیابان نادری به عنوان هسته مرکزی کلانشهر اهواز آغاز شده و در دهه فجر به پایان می‌رسد.

پیاده‌رو خیابان نادری اهواز دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

سید خلف موسوی، صبح امروز در حاشیه بازدید از مناطق محروم و مرکز شهر اهواز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ساماندهی خیابان نادری اهواز در دست انجام است و کار‌ها طبق برنامه زمانبندی شده پیش می‌رود.

وی ادامه داد: برای اصلاح خیابان نادری و اجرای عملیات مربوطه که شامل کف‌پوش و پیاده‌رو است تمام مصالح با بهترین کیفیت خریداری شده است.

شهردار اهواز با بیان اینکه برای بازسازی و بهسازی خیابان نادری اهواز در حدود دو میلیارد ریال هزینه شده است تصریح کرد: تمام تلاش‌هایی که در این پروژه در حال انجام است را شهروندان می‌توانند مشاهده کنند و از نزدیک در جریان انجام اقدامات قرار بگیرند.

وی ادامه داد: پروژه پیاده‌راه خیابان نادری در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در جریان بازدید از منطقه کوی علوی اهواز خاطر نشان کرد: آسفالت خیابان اصلی و فرعی این منطقه و همچنین خیابان شهید کردونی آغاز شده است.

موسوی اضافه کرد: فاز اول آسفالت این منطقه 67 هزار متر مربع شامل خیابان اصلی و فرعی است که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دو اکیپ در کوی علوی مستقر می‌شوند عنوان کرد: این اکیپ‌ها کار آسفالت و لکه‌گیری حرفه‌ای را با دستگاه‌های مکانیزه انجام می‌دهند.

شهردار اهواز با بیان اینکه از منطقه عین‌دو نیز بازدیدی داشتم اذعان کرد: 45 هزار مترمربع از منطقه عین‌دو آسفالت می‌شود و اعتبار در نظر گرفته شده برای آن بالغ بر 900 میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: در این مناطق محروم و کم برخوردار به صحبت‌های مردم گوش کردیم و در جریان کمبود‌ها و مشکلات آن‌ها قرار گرفتیم که امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از این مشکلات که مربوط به شهرداری است را حل کنیم.

انتهای پیام/72011/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول