اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک یک جانباز خیر

مسجد اشکفتک بازسازی شد

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از بازسازی مسجد اعظم اشکفتک با کمک مالی جانباز دفاع مقدس و فرزند شهید نورالله علوی خبر داد.

مسجد اشکفتک بازسازی شد

قدرت‌لله رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت:‌ عملیات بازسازی و تجدید بنای مسجد اعظم اشکفتک از سوی فرزندان شهید نورالله علوی انجام شد.

وی هزینه این بازسازی را سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ساختمان مسجد اعظم با زیربنای 400 مترمربع به سبک سنتی و کاشی‌کاری مذهبی در محرم سال 92 به اتمام رسید.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش مساجد در جوامع اسلامی گفت: مسجد با مفهوم مقدس و معنای والای خود در فرهنگ اسلامی جایگاهی خاص دارد و در قرآن کریم و احادیث نبوی و روایات معصومین، ‌نکات آموزنده و اساسی درباره‎ آن وارد شده است.

رئیسی مسجد را سنگری برای ترویج اسلام و دفاع از حریم عقیده و ایدئولوژی حق دانست و ادامه داد: مسجد، دانشگاه انسان‌ساز و بستری برای تربیت عنصر صالح انسانی است.

انتهای پیام/68006/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول