اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بویراحمد:

شرور مسلح فراری در بخش مارگون بویراحمد دستگیر شد

فرمانده انتظامی بویراحمد گفت: شرور فراری که در استان‌های فارس و اصفهان اقدام به شرارت می‌کرده در یک عملیات ضربتی پلیس در بخش مارگون بویراحمد دستگیر شد.

شرور مسلح فراری در بخش مارگون بویراحمد دستگیر شد

علی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: یک شرور فراری که در استان‌های فارس و اصفهان اقدام به شرارت می‌کرد در یک عملیات ضربتی پلیس در شهرستان بویراحمد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بویراحمد گفت: "حسن . ب" که از اراذل و اوباش به‌نام و تحت تعقیب مراجع قضایی و پلیس بوده که دارای اتهامات زیادی از جمله درگیری با مأموران، حمل مواد مخدر، قاچاق مهمات و اسلحه، راهزنی، ایراد ضرب و جرح عمدی، چاقوکشی، قدرت‌نمایی با قمه، عربده‌کشی، تهدید و اخلال در نظم عمومی در استان‌های فارس و اصفهان بوده که طی عملیاتی ضربتی در بخش مارگون شهرستان بویراحمد دستگیر شد.

کاشانی با اشاره به این‌که تلاش برای فرار و درگیری با مأموران توسط این متهم خطرناک، کار به جایی نبرد و این شرور مسلح فراری پس از چند سال فرار از دست قانون دستگیر شد، خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه و هنجارشکنان را دنبال خواهد کرد و هرگز به مخلان نظم و امنیت در جامعه اجازه نخواهد داد، جلوتر از قانون حرکت کنند.

فرمانده انتظامی بویراحمد به کسانی که قصد اخلال و بر‌هم‌زدن نظم و امنیت عمومی و اخاذی از مردم را دارند، هشدار داد که با هوشیاری پلیس فرصتی برای ادامه شرارت ندارند و لازم است برای برگشت به آغوش جامعه هرچه سریع‌تر خود را تسلیم قانون کرده و دست از شرارت بردارند.

کاشانی از کشف کالای قاچاق در محور اقلید به کاکان خبر داد و گفت: مأموران پلیس در یک عملیات پلیسی موفق به کشف کالا‌های قاچاق به ارزش 550 میلیون ریال شدند.

فرمانده انتظامی بویراحمد عنوان کرد: مأموران؛ یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل کالا‌های قاچاق را که بدون هرگونه مجوز گمرکی قصد انتقال و عبور کالا از استان را داشت، متوقف کردند.

کاشانی خاطرنشان کرد: از این خودرو مقادیر زیادی کالا از نوع پوشاک، کیف و کفش کشف شد و متهمان به مراجع قضایی ارجاع شدند.

انتهای پیام/82009/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول