اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده خبر داد

واگذاری انشعاب آب به پروژه‌های مسکن مهر خدابنده

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده گفت: 140 فقره انشعاب آب و 130 فقره انشعاب فاضلاب به مساکن مهر شهرستان خدابنده واگذار شد.

واگذاری انشعاب آب به پروژه‌های مسکن مهر خدابنده

سید جواد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجتمع‌ مسکونی مهر شهرستان خدابنده که در شهر قیدار واقع شده از آب سالم و بهداشتی و شبکه ‌وری فاضلاب بهره‌مند شدند.

وی افزود: طرح آبرسانی به این مجتمع شامل 450 متر خط انتقال آب و 690 متر شبکه توزیع و با اعتباری بالغ بر 650 میلیون ریال آب انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین طرح فاضلاب این طرح شامل 670 متر اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب و نصب سه دستگاه سپتیک تانک با ظرفیت 100 متر مکعب با اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خدابنده همچنین خاطرنشان کرد: به منظور اتمام فاز 3 و تکمیل طرح فاضلاب این مجتمع به اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیون ریال دیگر نیاز است.

شایان ذکر است، که طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در سطح شهرستان خدابنده برای اولین بار در مجتمع مسکن مهر در شهر قیدار طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام/2308/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول