اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فروشندگان موبایل اصفهان خبر داد

کاهش قیمت در بازار موبایل

رئیس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان موبایل اصفهان گفت: شاهد کاهش قیمت در بازار موبایل بوده‌ایم و استقبال مردم در این شرایط خوب است.

کاهش قیمت در بازار موبایل

مجید ساطعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این‌که بازار موبایل تحت تاثیر مستقیم دلار و طلا است، اظهار کرد: به طور قطع با پایین آمدن قیمت دلار، قیمت انواع تلفن همراه نیز کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: البته قیمت گوشی تلفن همراه مدام در حال پایین آمدن است زیرا با رسیدن مدل‌های جدید گوشی تلفن همراه از قیمت مدل‌های قدیمی تر کاسته می‌شود.

رئیس اتحادیه تعمیرکنندگان و فروشندگان موبایل اصفهان در مورد پیش‌بینی آینده بازار موبایل نیز افزود: در رابطه با وضعیت آینده بازار موبایل باید گفت همه چیز به قیمت دلار بستگی دارد، اگر قیمت دلار کاهش یابد قیمت تلفن همراه نیز کاهش خواهد داشت و اگر هم دلار با افزایش قیمتی روبرو شود قیمت‌ گوشی بالا می‌رود.

وی گفت: در حال حاضر استقبال از خرید خوب است و از گذشته بسیار بهتر شده است که دلیل آن کاهش قیمت‌ها در بازار و جو روانی حاصل شده است.

ساطعی افزود: بیش از 99 درصد محصولات موجود در بازار موبایل وارداتی هستند و تنها کمتر از یک درصد محصولات تولیدات داخل هستند.

رئیس اتحادیه تعمیر کنندگان و فروشندگان موبایل اصفهان اضافه کرد: امیدواریم با توجه به پیشرفت در زمینه مسائل سیاست‌خارجه شاهد افزایش رونق بازار و استقبال بیشتر خریداران باشیم.

انتهای پیام/63015/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول