اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران خبر داد

تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان جوان گچسارانی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با تأکید بر لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی در راستای دسترسی به آمار نخبگان جوان شهرستان، از مسئولان خواست در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان جوان گچسارانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان صبح امروز و با حضور معاون فرماندار گچساران و اعضای این کمیته برگزار شد.

در این جلسه که با هدف جوانان، جلسه‌ای با هدف بررسی عملکرد و ارائه گزارش کارگروه‌های تخصصی در محل سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد، اعضا به ارائه گزارشی از عملکردهای خود در حوزه جوانان پرداختند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران در این جلسه اظهار کرد: نسل جوان به‌دلیل ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن و فرصتی که در کسب تجربیات دارد همواره منشاء اصلی بسیاری از تحولات در جوامع بوده است.

سیدمرتضی سجادپور ضمن مهم خواندن مسائل مختلف حوزه جوانان، همدلی و هماهنگی برای رفع مشکلات جاری جوانان را مهمترین وظیفه مسئولان دانست.

وی نقش و جایگاه جوانان را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، رفیع و والا قلمداد کرد و افزود: برای ساماندهی و توجه به امور جوانان همه مسئولان باید تلاش مضاعف داشته باشند.

سجادپور در ادامه با اشاره به موضوعات و مضامین مختلفی که در جلسات گذشته مطرح و تصمیم‌گیری شد، بر هدف‌گذاری و پیگیری مصوبات تا دریافت نتیجه لازم تأکید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان نیز در این جلسه گزارش کاملی از جلسات برگزار شده و فعالیت‌های ستادی حوزه جوانان ارائه داد. اسماعیل پناهپوری بررسی و تصویب فعالیت های دستگاه‌ها در قالب تقسیم کار، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها، بررسی میزان تحقق شاخص‌های اجرای برنامه‌ها، پیگیری اجرای مصوبات و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و ارائه گزارش به ستاد استانی را از جمله وظایف این کارگروه برشمرد.

به گزارش فارس، تأکید بر تشکیل بانک اطلاعاتی در راستای دسترسی به آمار نخبگان جوان شهرستان، تشکیل کمیته‌های تخصصی سه‌گانه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان و تقویم اجرای برنامه‌های سالانه ویژه ستاد از جمله مصوبات این نشست بود.

اجرای تفاهم‌نامه بین اداره ورزش و جوانان با ادارات و تلاش در راستای برطرف کردن مشکلات اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول