اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد مطرح کرد

اختصاص تنها 3 میلیون تومان برای درمان همه معلولان خلیل‌آباد

رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد از اختصاص مبلغ 30 میلیون ریال در شش ماهه نخست امسال برای درمان معلولان زیر پوشش این اداره خبر داد و گفت: این مبلغ کفاف درمان حتی یک مریض را هم نمی‌دهد.

اختصاص تنها 3 میلیون تومان برای درمان همه معلولان خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حسین اسماعیلی عصر امروز در نشست فرماندار این شهرستان با گروهی از معلولان از اختصاص مبلغ 30 میلیون ریال در شش ماهه نخست امسال برای درمان معلولان زیر پوشش این اداره خبر داد و افزود: این مبلغ کفاف درمان حتی یک مریض را هم نمی‌دهد.

وی از خیران و کسانی که دل در گرو خدمت به آسیب‌دیدگان دارند خواست از کمک‌های انسان‌دوستانه در این زمینه دریغ نکنند.

رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد افزود: در خلیل‌آباد یک‌هزار و 100 معلول داریم که با توجه به نوع و میزان معلولیت خدمات متفاوتی به آنها ارائه می‌شود که از این تعداد 156 نفر کمک‌هزینه نگهداری در منزل دریافت می‌کنند.

اسماعیلی اظهار داشت: معلولیت، محدودیت نیست و یک معلول نباید به دلیل اینکه به لحاظ جسمی مشکل دارد خودش را محدود کند، بلکه باید خودش را باور داشته و در جامعه حضور داشته باشد.

وی به خودکفایی معلولان اشاره کرد و گفت: سالی 10 درصد از جامعه هدف ما باید خودکفا و بازتوان شده و در کنار خدماتی که ارائه می‌کنیم، از چرخه حمایت خارج شوند که در همین راستا امسال هفت نفر خودکفا شده و برای آنها مسکن و وام اشتغال تامین شده است.

رئیس اداره بهزیستی خلیل‌آباد تاکید کرد: هدف ما این است که این افراد وابسته به دولت نباشند و تا آخر سال هم باید حداقل 15 نفر از چرخه حمایت در حوزه معلولان خارج شوند.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول