اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد

ضرورت برنامه‌ریزی کاهش هزینه‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد گیلان

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر تشکیل کمیته‌های تخصصی کاهش هزینه‌ها در واحدهای گیلان، گفت: برنامه‌ریزی برای کاهش هزینه‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد گیلان ضرورت دارد.

ضرورت برنامه‌ریزی کاهش هزینه‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین سرورالدین عصر امروز در جمع روسای واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گیلان برنامه‌ریزی در زمینه صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها را مورد تأکید قرار داد.

وی با اشاره به اهمیت ضرورت ایجاد کمیته‌های تخصصی در واحدها، خواستار مشارکت واحدهای دانشگاه آزاد استان برای تأسیس شرکت‌های تعاونی مشترک و جلب اعتماد عمومی با استفاده از برند دانشگاه آزاد اسلامی و درآمدزایی خارج از شهریه شد.

این مسئول افزود: با ایجاد کمیته‌های تخصصی برای کاهش هزینه‌ها در واحدهای دانشگاهی اقدام شود.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در نشست مذکور با تسلیت شهادت آیت‌الله مدرس و  میرزا کوچک خان جنگلی و گرامیداشت روز 16 آذر، اظهار کرد: روز 16 آذر به نام روز دانشجو نامگذاری شده و برای بزرگداشت این ایام در واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

علیرضا اقدامی معافی، با تبریک به میرزاده رئیس عالی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: برای پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در واحدهای دانشگاهی، روسای واحدها و مراکز آموزشی منطقه 17 در زمینه برنامه‌ریزی مناسب صرفه‌جویی در واحدها و مراکز آموزشی و کاهش هزینه‌ها تلاش کنند.

وی با قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برای برگزاری همایش سبک زندگی امام حسن مجتبی (ع) در این واحد دانشگاهی، خاطرنشان کرد: واحدهای دانشگاهی منطقه 17 با مشارکت در اینگونه فعالیت‌های فرهنگی و افزایش کیفیت این مسابقات با توجه به مشکلات مالی موجود  امکانات واحدهایی که توان برگزاری همایش‌ها و سمینارها را دارند با همدلی و همیاری برای بهبود کیفیت تلاش کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان نیز در نشست مذکور با قدردانی از نرمش قهرمانانه دستگاه دیپلماسی کشور اظهار کرد: دولت‌های دیگر بر این باورند که زمان کنونی، زمانی نیست که ایران اسلامی منتظر ترحم کشوری باشد.

حجت‌الاسلام علی کریمیان در آستانه 16 آذر تصریح کرد: 16 آذر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال جاری که مقارن با توفیقات دستگاه دیپلماسی است، روسای واحدها و مراکز آموزشی باید با نمایش دستاوردهای نظام قدردان این دو فرصت باشند.

انتهای پیام/84002/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول