اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرفاوی:

بازی سختی مقابل ملوان داریم

سرمربی صبای قم گفت: بازی سختی در مقابل ملوان داریم زیرا با تیمی دیدار می‌کنیم که به انسجام لازم رسیده و از شرایط خوبی برخوردار است.

بازی سختی مقابل ملوان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، صمد مرفاوی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با ملوان انزلی اظهار کرد: شرایط نیم‌فصل دوم لیگ برتر تفاوت دارد.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در جدول رده‌بندی داریم تلاش می‌کنیم تا امتیازهای لازم را به دست آوریم.

سرمربی صبای قم ادامه داد: فردا بازی سختی در انزلی داریم زیرا با تیمی دیدار می‌کنیم که به انسجام تیمی لازم رسیده و به غیر از شکست در مقابل استقلال چند بازی متوالی را برده و از شرایط خوبی برخوردار است.

وی درباره اهمیت دادن سرمربیان به نتیجه در نیم‌فصل‌های دوم، گفت: بازی‌ها با توجه به اهمیت و حساسیت‌های موجود سرمربیان، بیشتر نتیجه‌گرا می‌شود.

مرفاوی به بازیکنان غایب خود اشاره کرد و افزود: فردا بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

وی با اشاره به جدا شدن خود از تیم صبای قم در پایان فصل گذشته لیگ برتر و بازگشت دوباره به این تیم، تصریح کرد: هر مربی یا مدیران یک باشگاه در مقطعی ممکن است برای ادامه همکاری نتوانند با هم به توافق برسند.

سرمربی صبای قم متذکر شد: در پایان فصل گذشته این اتفاق افتاد و ما نتوانستیم به توافق برسیم اما با شناختی که مدیران صبا از بنده داشتند از من خواستند برای نیم‌فصل دوم با این تیم همکاری داشته باشم که به این تیم پیوستم.

وی درباره موافقت خود از بازی بازیکنان دورگه در تیم ملی فوتبال اظهار کرد: اگر این بازیکنان خوب بوده و از شرایط بهتری نسبت به بازیکنان داخلی برخوردار باشند می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند اما در شرایط یکسان نیروهای داخلی گزینه‌های بهتری هستند.

مرفاوی یادآور شد: با توجه به در پیش بودن بازی‌های جام جهانی، بازیکنان لیگ برتر باید انگیزه و تلاش خود را برای پوشیدن لباس تیم ملی افزایش دهند.

به گزارش فارس، بازی ملوان و صبای قم فردا ساعت 15 در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.

ا‌نتهای پیام/84001/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول