اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

نتیجه بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس قابل پیش‌بینی نیست

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: نتیجه بازی تیم‌های ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس قابل پیش‌بینی نیست.

نتیجه بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس قابل پیش‌بینی نیست

قاسم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن، اظهار داشت: تیم فوتبال ذوب‌آهن با توجه به تغییراتی که داشته کار سختی در پیش دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این تیم گل‌های دیرهنگام زیاد خورده است، هماهنگی در خط دفاع ذوب‌آهن باید بیشتر شود، اما این تیم همان مشکل سپاهان که تمام‌کنندگی است را دارد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: ذوب‌آهن هرچند نتیجه را به استقلال خوزستان واگذار کرد، اما بازی ضعیفی را از خودش ارائه نکرد، اما امیدواریم با اضافه شدن خانزاده و سانتوس این تیم در خط دفاع بتواند هماهنگی لازم را کسب کند.

وی تأکید کرد: در صورتی ‌که کمربند دفاعی ذوب‌آهن مستحکم باشد ذوب‌آهن می‌تواند از سد پرسپولیس بگذرد.

رحیمی اضافه کرد: آشنایی بازیکنانی مانند محسن مسلمان و پیام صادقیان با تیم سابقشان ذوب‌آهن می‌تواند نکته مثبتی برای پرسپولیس باشد و فکر می‌کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: ذوب‌آهن سه امتیاز حساس را برابر رقیب خودش در انتهای جدول از دست داده و شرایط خوبی ندارد، اما این تیم قابل پیش‌بینی نیست و تیمی است که توانست استقلال را شکست دهد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تصریح کرد: کمک مربی‌هایی که در ذوب‌آهن بودند نفرات خوبی بودند و فکر نمی‌کنم مربیان جدید بتوانند کمک چندانی به سرمربی تیم بکنند اما انتظارمان از ذوب‌آهن این است که بتوانند بازی خوبی را برابر پرسپولیس به نمایش بگذارند و این نهایت آرزوی شخصی من است.

انتهای پیام/63020/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول