اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست شورای اداری بجنورد

پاکمهر: 12 هزار واحد مسکن مهر در بجنورد اجرا شده است

فرماندار پیشین بجنورد اعلام کرد: 12 هزار واحد مسکن مهر در طول دولت نهم و دهم در این شهرستان اجرایی شده است.

پاکمهر: 12 هزار واحد مسکن مهر در بجنورد اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد پاکمهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با محوریت تودیع و معارفه فرماندار اظهار کرد: طی 40 ماه حضور در این شهرستان به عنوان فرماندار اقدامات متعددی در حوزه‌های مختلف با تلاش‌های مجموعه فرمانداری انجام شد.

وی با بیان اینکه در جایگاه فرماندار، همواره تلاش کرده‌ایم که در خدمت مردم مناطق شهری و روستایی استان و تمام اقشار باشیم، تصریح کرد: به همین منظور تمام تلاش خود را به کار بسته تا تبعیضی بین غنی و فقیر، شهری و روستایی قائل نبوده و به عنوان سرباز ولایت در خدمتگزاری کوتاهی نکنیم.

پاکمهر مشورت، تعامل و همگرایی را از رویکردهای خود در مدت مسئولیت عنوان کرد و گفت: انگیزه‌ام در این مدت صرفاً خدمت‌رسانی بود و شاه بیت کارم در این مسیر بوده و تمام تلاش خود را معطوف به آن کردم.

فرماندار پیشین بجنورد وجود سکونتگاه‌های غیر رسمی، دارا بودن 67 درصد جمعیت دانشجویی استان، تنوع بالای اقوام بالاترین ضریب مهاجرت را از ظرفیت‌ها و معضلات این شهرستان برشمرد و اظهار کرد: به همین منظور تلاش شد تا برای رفع مشکلات با به‌کارگیری ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی این مسائل رفع و از ظرفیت‌های موجود نیز استفاده شود.

وی بیش از 80 درصد مراجعات مردم به فرمانداری بجنورد را خواسته‌ها و مشکلات عمرانی عنوان کرد و گفت: برای تحقق خواسته‌های مردم در حد بضاعت فعالیت‌های خوبی انجام شد.

پاکمهر ارتقای درجه فرمانداری بجنورد به درجه یک را از اقدامات موثر عنوان کرد و افزود: با این وجود در بخش نیرو با مشکلاتی مواجه بودیم که تلاش شد با جذب نیروها بخشی از مشکلات در این زمینه مرتفع شود.

وی افزایش تعداد نیروهای فرمانداری را به 44 نفر برشمرد و گفت: علاوه بر این تعداد معاونت‌های فرمانداری نیز افزایش و بجنورد به عنوان معدود شهرستان‌های کشور دارای معاونت فرمانداری مستقلی شد.

فرماندار بجنورد تدوین سند چشم انداز بجنورد را به عنوان یکی از اقدامات موثر در این شهرستان عنوان کرد و افزود: با تدوین این سند هر فرمانداری می‌تواند بنا به نیاز این سند را تقویت کند.

وی تنظیم سند اجتماعی، شناسنامه سیاسی امنیتی و تدوین شناسنامه فنی شهرستان را از اقدامات دیگر خواند و گفت: تدوین این اسناد و شناسنامه‌ها کمک بسزایی در تقویت این حوزه‌ها خواهد داشت.

پاکمهر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری در طول سه سال گذشته توسط فرمانداری این شهرستان را برشمرد و افزود: خوشبختانه فرمانداری این شهرستان براساس ارزیابی‌ها رتبه 9 را در بین 400 فرمانداری در انتخابات مجلس کسب کرد.

وی برنامه ریزی برای استقبال از رئیس جمهور وقت، سفر آیت‌الله نوری همدانی و به ویژه سفر رهبر انقلاب اسلامی را در طول سال‌های گذشته در بجنورد برشمرد و گفت: همچنین در همین مدت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کشورهای عضو اکو، بسترسازی هدفمندی یارانه‌ها، برنامه‌ها و همایش‌های مردمی همچون پیاده روی بزرگ مردم بجنورد با مشارکت فرمانداری انجام شد.

فرماندار بجنورد همچنین بودجه فرمانداری را در سال گذشته 34 میلیارد تومان برشمرد و گفت: به برکت سفر رهبری و با افزایش تخصیص‌ها این میزان به 54 میلیارد تومان افزایش یافته که تخصیص آن 60 درصد بود.

وی همچنین پدیده‌های اجتماعی در این شهرستان را همچون تکدی گری و اعتیاد برشمرد و اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده بخشی از این معضلات سامان یافته است.

پاکمهر به مطالعات ایجاد شهرک تولیدی شن و ماسه در بجنورد اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده با اتمام مطالعات شرایط لازم برای ایجاد این شهرک و رفع مشکلات را در این زمینه شاهد باشیم.

انتهای پیام/63002/‌ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول