اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی اعلام کرد

واگذاری حق انشعاب به بیش از 19 هزار واحد مسکن مهر آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی برای واگذاری حق انشعاب به بیش از 19 هزار واحد مسکن مهر آمادگی دارد.

واگذاری حق انشعاب به بیش از 19 هزار واحد مسکن مهر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رسول اکبری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: 26 پروژه شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در 23 شهر آذربایجان غربی در حال حاضر در قالب مسکن مهر در دست اقدام است.

وی به مجموع تعداد واحدهای مساکن مهر آذربایجان غربی به منظور خدمات رسانی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: 37 هزار و 312 واحد مسکن مهر برای خدمات‌رسانی در بخش آب و فاضلاب به شرکت معرفی شده است.

اکبری ادامه داد: جمعیت واحدهای مسکونی پیش‌بینی شده 165 هزار نفر برآورد می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی افزود: شرکت آماده است به 19 هزار و 373 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر آذربایجان غربی حق انشعاب آب واگذار کند اما تاکنون 10 هزار و 996 واحد مسکونی برای دریافت انشعاب مراجعه کرده و از خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به برآورد هزینه اولیه در بخش آب مسکن‌های مهر آذربایجان غربی تصریح کرد: این رقم 387 میلیارد ریال تخمین زده شد.

اکبری خاطرنشان کرد: تاکنون 310 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اولیه در بخش آب مسکن‌های مهر آذربایجان غربی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی یادآور شد: در بخش آب مسکن‌های مهر استان 29 هزار متر مکعب مخزن تأمین و ذخیره آب در قالب سرمایه‌گذاری 310 میلیارد ریال احداث شده است.

وی به سایر خدمات شرکت آب و فاضلاب در جهت تأمین آب مسکن‌های مهر آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: 15 حلقه چاه عمیق، 120 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب و همچنین پنج واحد ایستگاه پمپاژ بین راهی احداث شده است.

انتهای پیام/61010/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول