اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با مدیران مطرح شد

هشدار دادستان بجنورد نسبت به خطر جدی ورود فرهنگ غرب به خانواده‌ها

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی بجنورد نسبت به خطر جدی ورود فرهنگ غرب به درون خانواده‌ها هشدار داد و گفت: این مهم زنگ خطری بوده که دشمن با ابزار ضد فرهنگی برای تزلزل بنیاد خانواده به این عرصه ورود کرده است.

هشدار دادستان بجنورد نسبت به خطر جدی ورود فرهنگ غرب به خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، میرعلم سیدی ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان اظهار کرد: مسائل و موضوعات خانواده بسیار مهم بوده و بایستی به این حوزه توجه بیشتری شود.

وی افزود: هر پرونده‌ای که در دستگاه قضایی ریشه یابی می‌کنیم به معضل فرهنگی و مسائل اجتماعی باز می‌گردد.

سیدی خواستار توجه ویژه متولیان امر به امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شد و تصریح کرد: البته کارهای خوبی در این زمینه انجام شده لیکن نیازمند توجه بیشتری است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مسئولیت‌ها صرفاً امانتی بوده که به مدیران واگذار شده است، گفت: بر اساس آموزه‌های دینی نبایستی به این  جایگاه به عنوان طعمه نگاه شود بلکه این امانتی بوده که از شهدا، ائمه (ع) به ما به ارث رسیده از این رو نقش خود را بایستی به شایستگی در وظیفه‌ای که به ما سپرده شده به درستی ایفا کنیم.

* فرماندار سابق از سرمایه‌های خراسان شمالی هستند

عضو شورای تأمین خراسان شمالی همچنین با تجلیل از خدمات 40 ماهه سید محمد پاکمهر فرماندار بجنورد گفت: ایشان از سرمایه‌های خراسان شمالی هستند و از نیروهای توانمند، ارزشی و مذهبی بوده که کار خود را در طول سال‌های مسئولیت به درستی انجام داد.

وی اظهار کرد: به عنوان عضو شورای تامین شهادت می‌دهم که ایشان در انجام مسئولیت‌های خود موفق عمل کرده و همواره با سلامت در خدمت نظام و مردم بوده‌اند.

سیدی به برگزاری چندین انتخابات و مراسم‌ها در طول مسئولیت فرماندار سابق بجنورد اشاره کرد و گفت: تمامی این انتخابات با صحت و سلامت برگزار شده که حاکی از تجربه و شناخت ایشان از حیطه کاری دارد.

* توجه به تمام شاخص‌های امنیتی در بجنورد

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی بجنورد با تاکید بر اینکه این شهرستان از امنیت بالایی در کشور برخوردار است، گفت: با این وجود بایستی نسبت به تمامی شاخص‌های امنیتی در بجنورد توجه شود.

وی اظهار کرد: بایستی همواره در انجام امورات، قانون و قانون گرایی را ملاک عمل قرار داده و صرفاً در این مدار حرکت کنیم.

سیدی با اشاره به اختلاف طبیعی گروه‌های سیاسی گفت: البته نبایستی این اختلافات سلیقه‌ای باعث رکود در کارها و خدا ناخواسته حیف و میل بیت‌المال شود.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول