اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ خبر داد

ساخت گلدسته‌های دو امامزاده توسط نیکوکار کبودرآهنگی

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ از اهدای 900 میلیون ریال برای ساخت و نصب گلدسته‌های امامزاده ابراهیم و مصطفی(ع) روستای کوریجان کبودراهنگ توسط یک خیر نیکوکار خبر داد.

ساخت گلدسته‌های دو امامزاده توسط نیکوکار کبودرآهنگی

حجت الاسلام ابوذر عباسی گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بقاع متبرکه و مرقد مطهر امامزادگان مورد احترام مردم هستند، افزود: در راستای عمران و آبادانی بقاع متبرکه لازم است قدم‌های بلندی برداشته شود.

وی اظهار داشت: فضای معنوی امامزادگان بهترین و مؤثرترین امکانات را در اختیار دست اندرکاران قرار می‌دهد تا بتوانند در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اقدام کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به جایگاه رفیع امامزادگان در نزد مردم نیکوکار شهرستان ابراز داشت: خانم زهرا مهدوی خیر نیکوکار برای ساخت و نصب گلدسته‌های امامزاده ابراهیم و مصطفی(ع) روستای کوریجان شهرستان کبودراهنگ مبلغ 900 میلیون ریال اهدا کرده است.

وی نذورات مردم را همیار و کمک‌رسان سازمان اوقاف در راه مرمت و بازسازی بقاع متبرکه دانست و اظهار امیدواری کرد اینگونه کارهای خیر و خداپسندانه در زمینه مرمت و ساخت مرقد امامزادگان و بقاع متبرکه ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/89029/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول