اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر خوش رئیس هیئت اسکی استان البرز:

پیست اسکی دیزین آماده پذیرایی از اسکی‌بازان شد

رئیس هیئت اسکی استان البرز از آماده‌سازی پیست بین‌المللی اسکی دیزین برای پذیرایی از اسکی‌بازان در فصل زمستان شد.

پیست اسکی دیزین آماده پذیرایی از اسکی‌بازان شد

علی عمران سولقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این مجموعه ورزشی از نظر امکانات و موقعیت و همچنین شرایط آب و هوایی و برف‌گیر بودن از جمله بهترین پیست‌های اسکی کشور و حتی آسیا به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: ورزشکاران بسیاری با استفاده از امکانات این پیست آموزش دیده و توانستند مقام‌های با ارزش کشوری و افتخارات ملی برای ایران کسب کنند.

رئیس هیئت اسکی استان البرز گفت: حفظ و نگهداری از این مجموعه ورزشی یکی از اولویت‌های مدیریت فدراسیون و همچنین هیئت اسکی استان البرز است و خوشبختانه مسئولان نیز حمایت‌های خوبی در این زمینه دارند.

عمرانی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه با توجه به آتش‌سوزی که سال گذشته در بخش‌هایی از پیست اسکی دیزین رخ داد، آیا طرح‌های بهسازی و بازسازی این مجموعه انجام شده است، گفت: در تابستان امسال رفع نواقص موجود و همچنین بازسازی قسمت‌های آسیب‌دیده در دستور کار مدیریت این مجموعه قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و بخش‌های آسیب‌دیده به طور کامل اصلاح و بازسازی شده‌اند.

رئیس هیئت اسکی استان البرز تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای استفاده از پیست اسکی دیزین وجود ندارد و بازدیدهای فنی از تجهیزات این مجموعه به ویژه دستگاه بالابر توسط کارشناسان خبره انجام شده و سلامت و ایمنی آنها مورد تایید قرار گرفته است.

عمرانی تاکید کرد: در حال حاضر پیست اسکی دیزین آماده پذیرایی از اسکی‌بازان شده و امیدواریم با فرارسیدن زمستان و افزایش بارش برف، ورزشکاران بتواننند مانند سال‌های گذشته از امکانات مجموعه ورزشی دیزین استفاده کنند.

وی در پایان گفت: طی هفته‌های آینده و پیش از زمستان باز هم بررسی‌های کارشناسی برای رفع نواقص احتمالی انجام می‌شود تا ورزشکاران با اطمینان خاطر از سلامت و ایمنی تجهیزات از امکانات پیست اسکی دیزین استفاده کنند.

انتهای پیام/2302/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول