اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیدار مجدد تیم‌ مذاکره کننده تشکیلات خودگردان و اسرائیل

منابع صهیونیستی گزارش دادند که با وجود انتشار گزارشات مربوط به وجود بحران در مذاکرات سازش، هفته گذشته تیم‌های مذاکرات فلسطینی و اسرائیلی با یکدیگر دیدار کردند.

دیدار مجدد تیم‌ مذاکره کننده تشکیلات خودگردان و اسرائیل

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت اسرائیلی «واللا» با اعلام خبر دیدار هفته گذشته تیم‌های مذاکرات فلسطینی و اسرائیلی نوشت که از زمان اعلام استعفای تیم مذاکرات فلسطینی تا کنون چند دیدار بین دو تیم برگزار شده است که آخرین آن دیدار هفته گذشته بود که تنها «صائب عریقات» در آن حضور داشت.

این سایت به نقل از منابع دیپلماتیک غربی نوشت که فلسطینیان تصمیم ندارند در جریان سفر کری به منطقه از وی برای افزایش مداخله جامعه جهانی در مذاکرات، درخواست نمایند.

برخی منابع آمریکایی نیز گفتند که کری به حصول پیشرفت حقیقی در مذاکرات حداکثر تا اواسط ژانویه آینده پیش از اجرای مرحله سوم آزادی اسرای قدیمی فلسطین اهتمام دارد و سفر آتی خود را به تلاش برای بازگرداندن مذاکرات به مسیر صحیح خود اختصاص خواهد داد.

اخیرا تیم مذاکرات فلسطینی به دلیل عدم حصول پیشرفت در مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی که از تیرماه گذشته ازسر گرفته شده است و نیز در اعتراض به تداوم شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری و قدس شرقی از سمت خود استعفا داد اما «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن مخالفت با استعفای تیم فلسطینی درخواست کرد که تا پایان مهلت 9 ماهه تعیین شده از سوی آمریکا، مذاکرات را اداره نماید تا به این ترتیب طرف فلسطینی مسئول شکست مذاکرات معرفی نشود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول