اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هنیه خواستار شکسته شدن رکود آشتی و دستیابی به برنامه واحد ملی شد

نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین بر ضرورت شکسته شدن رکود پرونده آشتی ملی بین دو جنبش فتح و حماس و دستیابی به سازوکارهای اجرای توافقات به منظور رسیدن به یک برنامه سیاسی واحد ملی تاکید کرد.

هنیه خواستار شکسته شدن رکود آشتی و دستیابی به برنامه واحد ملی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، «اسماعیل هنیه» در نشستی با شخصیت‌های آکادمیک، سیاسی، ملی و فعالان جامعه مدنی که در هتل الکومودور در غرب غزه در پشت درهای بسته برگزار شد، خواستار تحقق توافق با محیط عربی و منطقه‌ای در راستای خدمت به قضیه فلسطین شد.

«طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای هنیه در کنفرانس خبری که پس از این دیدار برگزار شد، گفت: هنیه بر ضرورت توسعه روابط بین رهبران ملی و دولت در غزه و حرکت به سمت شراکت و مسئولیت‌پذیری مشترک برای ارتقای کار تاکید کرد.

وی اشاره کرد که هنیه در این نشست پرونده‌ها و قضایای ملی برجسته از جمله آشتی ملی، تقویت جبهه داخلی و دیگر پرونده‌ها را مورد بررسی قرار داد و به گزارش‌ها و پیشنهادات در رابطه با پرونده‌های مختلف به خصوص پرونده آشتی و راهکارهای خروج از رکود موجود گوش فرا داد.

در این نشست همچنین مسائلی از قبیل قضیه مذاکرات سازش، اوضاع ملت فلسطین در کرانه باختری، نوار غزه و اراضی اشغالی سال 1948 و قضیه گفت‌وگوها بررسی شد و هنیه بر پایداری روابط با مصر تاکید کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول