اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استفاده مدیران از نظریات اسلامی

کتاب «مدیریت اسلامی» منتشر شد

کتاب «مدیریت اسلامی» به همت انتشارات بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به چاپ رسید.

کتاب «مدیریت اسلامی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مدیران فعال در عرصه اجتماع باید با نظریات اسلام درباره‌ی مدیریت اسلامی آشنا شوند تا بتوانند در عرصه‌های مختلف از آن استفاده کنند بنابراین نویسنده کتاب «مدیریت اسلامی» با توجه به این مطلب این کتاب را تالیف کرده است.

«حکومت و مدیریت اسلامى»، «برنامه‏ریزى و ارکان آن»، «سازماندهى»، «رهبرى»، «انگیزش»، «کنترل»، «پیگیرى»، «تصمیم‏گیرى»، «سلوک در مدیریت»، «لغزش‏گاه‏ها» از جمله عناوین مطالبی هستند که در این کتاب تبیین شده‌اند.

کتاب «مدیریت اسلامی» توسط محمدحسن نبوی تالیف شده و چاپ بیست و یکم این اثر در 396 صفحه و قیمت 15 هزار تومان به همت انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسید.

چاپ بیست و سوم کتاب «درسنامه قرآنی سطح یک»

در مقدمه این اثر آمده است: قرآن کتاب آسمانی است که در همه زمینه‌ها برای بشر دارای آموزه‌های ارزشمند است، علوم قرآنی از دانش‌های مهم است که تسلط بر آن انسان‌ها را در فهم مفاهیم آن یاری می‌کند این موضوع به معنای آن است که فهم و درک علوم قرآن زمینه دستیابی انسان‌ها به معارف قرآن را فراهم می‌کند. قاریان و قرآن‌شناسان از سالیان گذشته پایه‌های مختلف این علم را بررسی کرده‌اند، این کتاب به نحوه استفاده از علوم قرآنی می‌پردازد تا راه را برای پویندگان هموار کند. 

تاریخ قرآن، تحریف‏ناپذیرى، همانندناپذیرى، ناسخ و منسوخ، محکم و متشابه، تفسیر و تاویل و تفاسیر و مفسران از جمله مباحث مهم ارائه شده در این کتاب هستند.

کتاب درسنامه قرآنی سطح یک توسط حسین جوان‌آراسته در 388 صفحه تالیف شده و چاپ بیست و سوم آن در 388 صفحه و قیمت 15 هزار تومان به همت انتشارات بوستان کتاب انجام شد.

انتهای پیام/78003/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول