اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه فاطمیه نقده خبر داد

برگزاری کلاس‌های تحقیق برای فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه خواهران نقده

مدیر حوزه علمیه فاطمیه نقده از برگزاری کلاس‌های تحقیق برای فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه خواهران نقده خبر داد.

برگزاری کلاس‌های تحقیق برای فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه خواهران نقده

شیرین سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه  از برگزاری کلاس های تحقیق و پژوهش برای فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه خواهران در کانون‌های پژوهشی خبر داد و اظهار داشت: این کلاس‌ها در موضوعات مهدویت، مطالعات زنان و دیگر مسائل دینی و روز برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه خواهران نقده در کانون‌های پژوهشی گرد هم آمده و پس از گذراندن کلاس‌ها به صورت دو نفری زیر نظر استاد راهنما در مورد مسائل مطرح شده تحقیق کرده و مقاله ارائه می‌دهند.

سعیدی روش تحقیق را برای طلاب در حال تحصیل پایه پنج جزو واحد درسی خواند و گفت: طلاب پایه پنج با حضور در کلاس‌های روش تحقیق با چگونگی جمع‌آوری مطالب، مقدمه‌نویسی، پاورقی‌نویسی، انتخاب موضوع، منبع یابی، طرح سؤال و ... آشنا می‌شوند.

مدیر حوزه علمیه فاطمیه نقده اضافه کرد: طلبه‌های خواهر پایه دو تا سه نیز با حضور در کلاس‌های کانون‌های پژوهشی با پایان نامه نویسی آشنا می‌شوند.

سعیدی با بیان این که برنامه‌های تهذیبی و تربیتی طلاب خواهر مورد توجه مدیریت حوزه علمیه است، خاطرنشان کرد: در حوزه علمیه فاطمیه این شهرستان کلاس‌های اخلاق هر هفته روز چهارشنبه برای طلاب در حال تحصیل و هر ماه یک بار برای فارغ‌التحصیلان برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران نقده به برنامه‌های تبلیغی این مدرسه علوم دینی اشاره کرد و گفت: 22 مبلغه دائمی به صورت روزانه در مدارس این شهرستان حاضر شده و به امر تبلیغ دین و پاسخگویی به شبهات دینی و مسائل روز دانش‌آموزان می‌پردازند.

وی همچنین اظهار داشت: در ماه محرم 20 مبلغه برای برگزاری کلاس‌های پرسش و پاسخ، احکام، مشاوره و تلاوت زیارت عاشورا به نهادها و ادارات مختلف اعزام شدند.

لازم به ذکر است، در مدرسه علمیه فاطمیه نقده 89 طلبه در محضر هشت استاد برای دروس اصلی و دو استاد برای دروس فرهنگی مشغول فراگیری احکام دینی هستند.

انتهای پیام/61009/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول