اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

مراسم معارفه شهردار منطقه 2 ورامین برگزار شد

مراسم معارفه شهردار منطقه 2 ورامین برگزار شد.

مراسم معارفه شهردار منطقه 2 ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی حیدریان طی حکمی مسعود شهریور را به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه 2 مدیریت شهری ورامین منصوب کرد.

آیین معارفه سرپرست شهرداری منطقه 2 مدیریت شهری ورامین امشب با حضور شهردار ورامین، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ورامین و مسئولان و مدیران مدیریت شهری و شهرداری منطقه 2 ورامین برگزار شد.

شهردار ورامین در این آیین ضمن معرفی مسعود شهریور به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه 2، طی سخنانی به تشریح موقعیت، پتانسیل‌ها، ظرفیت و اولویت‌های کاری منطقه 2 این شهرداری پرداخت.

علی حیدریان با تأکید بر خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، تصریح کرد: همه ما در واقع خادم مردم هستیم و باید صادقانه در راستای آبادانی شهر ورامین تلاش کنیم.

وی بر اکرام ارباب رجوع و شهروندان از سوی پرسنل شهرداری ورامین تأکید کرد.

شهردار ورامین در ادامه از مدیران، مسئولان و کارکنان شهرداری ورامین التزام و احترام به قوانین و ضوابط را خواستار شد.

اقدام جدی در حوزه‌های خدماتی، شهرسازی، فرهنگی ـ اجتماعی و رفاهی

نایب رئیس شورای اسلامی ورامین نیز در این آیین با اشاره به موقعیت و اهمیت منطقه 2 شهرداری ورامین عنوان کرد: شهرداری ورامین در راستای اجرای برنامه توسعه شهری باید در حوزه‌های خدماتی، شهرسازی، فرهنگی ـ اجتماعی و رفاهی به‌طور جدی اقدام کند.

علیخانی ضمن آرزوی توفیق برای سرپرست جدید شهرداری منطقه 2 ورامین گفت: امیدواریم مسعود شهریور با بهره‌گیری از تجربیات خود و استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه مطالبات مردم را پیگیری و خدمت‌رسانی شایسته‌ای به مردم شریف این منطقه داشته باشد و مردم در آینده نزدیک تغییرات مناسب و در شان این منطقه را احساس کنند.

این گزارش حاکی است، در پایان مراسم از تلاش‌ها و خدمات علیرضا مومنی که نزدیک به دو سال مسئولیت شهرداری منطقه 2 را برعهده داشت تجلیل و با اهداء حکم مسئولیت مسعود شهریور به‌عنوان سرپرست این منطقه معرفی شد.

مسعود شهریور تاکنون در حوزه‌های فنی و شهرسازی و امور ساختمانی مدیریت شهری ورامین تلاش‌های شایسته‌ای داشته است.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول