اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورتال حوزه بسیج ادارات شهرستان ورامین افتتاح شد

پورتال حوزه بسیج ادارات شهرستان ورامین در راستای گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.

پورتال حوزه بسیج ادارات شهرستان ورامین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب ستان تهران، یکشنبه شب همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله شهید مدرس پورتال حوزه بسیج ادارات ورامین در راستای گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای در این شهرستان افتتاح شد.

مسئول نظارت و تأیید صلاحیت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه بسیج ادارات شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با برشمردن اهداف کلان این پورتال گفت: رشد و تعمیق روحیه بسیجی در فضای مجازی و حضور گسترده در حوزه رسانه دو هدف مهم این پورتال است.

محمد صمدی با اشاره به بیانات رهبری در ارتباط با هجمه‌های دشمن و فعالیت‌های رسانه‌ای آن‌ها اظهار کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور گسترده و قدرتمند در فضای مجازی و اینترنت نشان از اهمیت این حوزه دارد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی که دشمنان ما در آن به فعالیت می‌پردازند عرصه رسانه است و در واقع امروز شاهد ناتوی رسانه‌ای علیه ارزش‌های والای انسانی هستیم.

مسئول نظارت و تأیید صلاحیت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه بسیج ادارات شهرستان ورامین تصریح کرد: بر اساس همین تفکر و در راستای تحقق منویات امام خامنه‌ای بر آن شدیم تا پورتال اطلاع‌رسانی و فرهنگی حوزه بسیج ادارات شهرستان ورامین را راه‌اندازی کنیم.

*حضور مستحکم بسیجیان در عرصه رسانه

فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان ورامین نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با اهداف جامع این پورتال اظهار کرد: قصد داریم به‌ صورت هدفمند وارد فضای رسانه‌ای شده و برای تقویت حضور بسیجیان در این عرصه گام‌های مستحکمی برداریم.

مهدی سراغی با بیان اینکه ارائه این نوع طرح در شهرستان بی‌سابقه بوده است، گفت: امروز شاهد نگاه دقیق و مثبت بسیجیان به فضای مجازی هستیم.

وی افزود: عزیزان علاقمند می‌توانند از طریق تارنمای www.edaratvaramin.ir به پورتال حوزه بسیج ادارات شهرستان ورامین دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/2462/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول