اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی خراسان جنوبی خبر داد

رشد 3 برابری جذب ورزشکاران خراسان جنوبی در رشته کبدی

رئیس هیئت کبدی خراسان جنوبی از رشد سه برابری جذب ورزشکاران خراسان جنوبی در رشته کبدی خبر داد.

رشد 3 برابری جذب ورزشکاران خراسان جنوبی در رشته کبدی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بعد از ظهر امروز با حضور محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی، دهمین مجمع انتخابات رئیس هیئت در سال جاری برگزار شد.

 

در جلسه مجمع انتخاب رئیس هیئت کبدی خراسان جنوبی، سیدابوالفضل احمدی تنها کاندیدای ریاست هیئت کبدی که سرپرست فعلی هیئت نیز بود برای کسب رای اعتماد مجمع به ارائه برنامه‌های خود برای چهار سال آینده پرداخت.

 

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در ورزش کبدی از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است، اذعان داشت: روستاهای نوغاب حاجی‌آباد قاینات و هندوالان شهرستان درمیان از جمله مناطقی هستند که در ورزش کبدی حرفی برای گفتن در سطح کشور دارند و با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی سالن اختصاصی بدین منظور در حال ساخت است.

 

احمدی به جذب اعتبار طی سال جاری از فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در سال 91 فدراسیون حدود یک میلیون و 500 هزار تومان و اداره‌کل ورزش نیز یک میلیون تومان به هیئت کبدی خراسان جنوبی کمک کرده است 

 

رئیس هیئت کبدی خراسان جنوبی افزود: در سال جاری نیز فدراسیون مبلغ 500 هزار تومان مساعدت کرده و اداره کل ورزش یک میلیون و 500 هزار تومان به حساب هیئت واریز کرده است.

 

وی تعداد ورزشکار جذب شده در سال جاری را تاکنون 75 نفر ذکر کرد و افزود: جذب این تعداد ورزشکار نسبت به سال گذشته سه برابر رشد داشته است که نشان‌دهنده برنامه‌های مناسب و به روز هیئت است.

 

احمدی خاطرنشان کرد: هیئت کبدی در سه شهرستان بیرجند، قائنات، نهبندان و خوسف فعال است و در آینده نیز در سایر شهرستان‌های استان روسای هیئت معرفی می‌شوند.

 

وی از برگزاری دوره‌های آموزش مربی و داوری در رشته کبدی خبر داد و تصریح کرد: میزبانی مسابقات کبدی قهرمانی کشوری و برگزاری نخستین دوره کلاس مربیگری در شهرستان قاین از جمله برنامه‌های آتی هیئت است و داوران استانی این رشته نیز برای کسب تجربه به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

 

جلسه مجمع انتخاب رئیس هیئت کبدی خراسان جنوبی به ریاست رئیس فدراسیون برگزار شد و تعداد 15 نفر متشکل از مدیرکل ورزش و جوانان و معاونان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‌های ورزشی، چهار نفر از روسای ادارات ورزش و جوانان، دو نفر از روسای هیئت‌های شهرستان‌ها، نماینده آموزشگاه‌های آموزش و پرورش، مسئولین حراست و امور مالی و اموال هیئت‌های ورزشی استان حضور داشتند.

 

در جلسه رای‌گیری بعد از ظهر امروز مجمع انتخاب رئیس کبدی خراسان جنوبی سیدابوالفضل احمدی با کسب 15 رای از مجموع  15 آرای ماخوذه با تنفیذ رئیس فدراسیون، برای چهار سال دیگر سکاندار هیئت کبدی خراسان جنوبی شد.

انتهای پیام/69014/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول