اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خبر داد

اجرای برنامه‌های عمرانی برای توسعه پایدار استان البرز

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در مراسم معارفه شهردار اشتهارد از اجرای برنامه‌های عمرانی برای توسعه پایدار این استان خبر داد.

اجرای برنامه‌های عمرانی برای توسعه پایدار استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مراسم معارفه شهردار جدید اشتهارد ظهر امروز با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، اعضای شورای شهر و برخی از مدیران شهری در اشتهارد برگزار شد.

در این مراسم سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز طی سخنانی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اشتهارد گفت: این منطقه دارای استعدادهای بسیاری است که مهم‌ترین آنها را می‌توان در توانمندی‌های صنعتی اشتهارد مشاهده کرد.

مجید سریزدی تصریح کرد: در حال حاضر اشتهارد به عنوان یکی از مناطق صنعتی مهم استان البرز و حتی کشور شناخته می‌شود و وجود شهرک‌های صنعتی مختلف نشان دهنده این توانمندی‌ها است.

این مسئول افزود: به طور قطع با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت‌های موجود، اشتهارد به زودی جایگاه اصلی خود را در سطح استان و کشور پیدا خواهد کرد.

سریزدی ادامه داد: اگر چه اشتهارد دارای ظرفیت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی است، اما برای توسعه پایدار این شهر نباید نگاه مدیریتی ما تک بعدی بوده و تنها به همین بخش توجه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: نگاه تک بعدی و تک محوری مدیریت ما را از دست‌یابی به توسعه پایدار دور کرده و از سوی دیگر موجب نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های مهم اشتهارد به ویژه در بخش‌های کشاورزی، اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و اقتصادی می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اضافه کرد: برای تحقق این مهم و رسیدن به توسعه پایدار نیازمند برنامه‌ریزی علمی و کارشناسی شده و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های موجود در اشتهارد هستیم و انتظار داریم که مدیریت شهری جدید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

*اجرای برنامه‌های عمرانی با هدف توسعه پایدار استان البرز

سریزدی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های استانداری برای توسعه شهرها و شهرستان‌های مختلف استان البرز اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی میان مدت و بلندمدت، شهرها و شهرستان‌های مختلف استان همراه با کلانشهر کرج توسعه یابند.

وی تاکید کرد: تحقق این برنامه‌ها نیازمند همدلی و همراهی همه دستگاه‌ها و نهادها به ویژه مدیریت شهری، اعضای شورای شهر و شهرداری‌ها است.

لازم به توضیح است،‌ در این مراسم رضا موسوی‌زاده به عنوان شهردار جدید اشتهارد معرفی و به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

همچنین در جلسه فوق از تلاش‌های علی‌رضا واحدی شهردار سابق اشتهارد قدردانی شد.

انتهای پیام/2302/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول