اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته دوم فوتبال کشور

رقابت آمل و ساری در خانه و جویبار در خارج از خانه

در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های پیام صنعت کاچیلای آمل و صنعت ساری در خانه و شهرداری جویبار در خارج از خانه به مصاف حریفان می‌روند.

رقابت آمل و ساری در خانه و جویبار در خارج از خانه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور که روزهای 19 و 20 آبان از ساعت 14:30 دقیقه برگزار می‌شود، سه نماینده فوتبال مازندران به دیدار حریفان خود می‌روند.

تیم صدرنشین پیام صنعت کاچیلای آمل که از سه بازی خود سه پیروزی کسب کرد و با 9 امتیاز در صدر جدول گروه خود جای دارد، روز یکشنبه 19 آبان در زمین ورزشی کارگران میزبان شرکت ملی حفاری اهواز است.

همچنین شهرداری جویبار که در دو بازی گذشته خود در خانه مقابل حریفان به دو تساوی دست یافت و هم‌اکنون با دو امتیاز در رده نهم جدول جای دارد، روز یکشنبه 19 آبان در ورزشگاه تختی مهمان ماشین سازی تبریز است.

صنعت ساری دیگر نماینده فوتبال مازندران که از چهار بازی گذشته خود سه تساوی و یک شکست در کارنامه دارد و در فصل جاری هنوز به پیروزی دست نیافت، روز دوشنبه 20 آبان در ورزشگاه متقی ساری میزبان نفت نوین آبادان است.

تیم صنعت ساری مقابل تیم‌های شهرداری اردبیل، شهرداری لنگرود و شهرداری جویبار به تساوی دست یافت و مقابل برق شیراز شکست خورد و با سه امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی جای دارد.

انتهای پیام/86005/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول