اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان خبر داد

اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان‌های در حال ساخت همدان

استاندار همدان از اختصاص بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان‌های در حال ساخت استان از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان‌های در حال ساخت همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، محمدناصر نیکبخت که به منظور پیگیری مسائل استان امروز در مرکز دیدارهایی با مسئولین وزارت راه و شهرسازی از جمله محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی داشت، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و راه‌اندازی بیمارستان‌های استان از سوی وزارت راه و شهرسازی تأمین شد.

وی افزود: از این میزان اعتبار 2 میلیارد تومان به بیمارستان نهاوند، 2 میلیارد تومان به بیمارستان اکباتان همدان، یک میلیارد تومان به بیمارستان تویسرکان و یک میلیارد و 200 میلیون تومان به بیمارستان بهار اختصاص یافت.

استاندار همدان گفت: 6 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار تأمین شده به منظور پرداخت مطالبات پیمانکاران و تداوم عملیات ساخت و ساز اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در جلسات امروز قرار شد معاون وزیر راه و شهرسازی در هفته آینده به استان همدان سفر کند و از نزدیک روند ساخت و ساز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان را بازدید تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

هفته گذشته نیز استاندار همدان از پرداخت 27 میلیارد تومان اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی با پیگیری‌های استان برای تسریع در سه پروژه آزادراه همدان ـ تهران، راه آهن و فرودگاه همدان خبر داده بود.

انتهای پیام/2499/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول