اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تاکید بر آموزه‌های حدیثی

«سر دلبری» منتشر شد

معاون فرهنگی و ارتباطات موسسه دارالحدیث از انتشار کتاب «سر دلبری» به همت سازمان چاپ و نشر دارالحدیث خبر داد.

«سر دلبری» منتشر شد

حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به کتاب سر دلبری اظهار کرد: این کتاب پژوهشی پیرامون راهکارهای کسب محبوبیت بوده که درباره انواع جذابیت‌ها، اهمیت روابط بین فردی، محبوبیت، مهارت‌های رفتاری و برخی عوامل دیگر مانند ایمان، عمل صالح و خواست و اراده خدا است.

وی خاطرنشان کرد: محبوبیت یکی از خواسته‌های فطری آدمی است که هر فرد در راستای رفع نیازهای خود و افزایش لذت از زندگی به آن توجه می‌کند؛ با جست‌وجو در بین متون دینی می‌توان از مولفه‌های کسب موفقیت در جامعه آگاه شد.

معاون فرهنگی و ارتباطات موسسه دارالحدیث با اشاره به فهرست مطالب کتاب سر دلبری گفت: مباحثی در زمینه جذابیت‌های ظاهری مانند پاکیزگی، آراستگی، مهارت‌های اخلاقی، فروتنی،‌ خوش‌گمانی، بخشندگی، وفاداری و بردباری در این کتاب ارائه شده ‌است.

وی مهارت‌های رفتاری، گشاده‌رویی، خیرخواهی، ابراز دوستی و محبت و هدیه دادن، ایمان و عمل صالح را از عناوین دیگر این کتاب ذکر کرد و عنوان داشت: تاثیر شگرف احترام نسبت به هم‌نوعان در ایجاد الفت و صمیمت سبب شده تا بیشتر توصیه‌‌های معصومان به منظور رعایت این اصل باشد، زیرا این رفتار؛ محبت شنونده را در دل گوینده بیشتر می‌کند و در مقابل بی‌توجهی به سخن متکلم میوه تنفر و انزجار در دل گوینده می‌کارد.

وی ادامه داد: به همین دلیل مشاهده می‌شود حتی کودکان به این مسئله حساس هستند و بی‌توجهی به سخنانشان را بر نمی‌تابند.

معاون فرهنگی و ارتباطات موسسه دارالحدیث خاطرنشان کرد: در این کتاب با استفاده از آموزه‌های حدیثی راهکارهای کسب محبوبیت ارائه شده است.

کتاب «سر دلبری» در 112 صفحه، هزار نسخه و بهای 3 هزار تومان به همت سازمان چاپ و نشر دارالحدیث چاپ شده است.

انتهای پیام/78003/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول