اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان مازندران:

بودجه مازندران به اندازه سهم تعیین شده اختصاص نمی‌یابد

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های توسعه مازندران، گفت: بودجه استان به اندازه سهم تعیین شده اختصاص پیدا نمی‌کند.

بودجه مازندران به اندازه سهم تعیین شده اختصاص نمی‌یابد

هادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های توسعه مازندران، گفت: بودجه استان به اندازه سهم تعیین شده اختصاص پیدا نمی‌کند.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمعیت شناور مازندران باید در ارائه تسهیلات ملی لحاظ شود، افزود: جمعیت صبح و عصر استان تفاوت فاحشی با یکدیگر دارد که لزوم برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات به آنها و توجه به وضعیت استان را دو چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه نگاه بانک‌ها به سرمایه‌گذاران مناسب نیست، خاطرنشان کرد: ‌نگاه بانک‌ها به سرمایه‌گذاران مشارکتی نیست.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر اینکه مردم نظام اسلامی را دوست دارند و در موقع لزوم در میدان حمایت از نظام حاضر می‌شوند، تصریح کرد: عملکرد تعداد اندکی از مسئولان نباید سبب نارضایتی مردم از نظام شود.

حسینی با اشاره به رای بالای مازندرانی‌ها به رئیس جمهور یازدهم، افزود: بررسی موضوعات ساختاری مازندران و حل موانع موجود در توسعه استان تقاضاهای ما از رئیس جمهور را تشکیل می‌دهد.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تبریک مردم به مناسبت روز مجلس، گفت:‌ آیت‌الله سید حسن مدرس متعلق به همه مردم ایران است و تدین و شجاعت و استقامت او در برابر ظلم الگوی نمایندگان است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه درباره رضایت از فعالیت‌های خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: در زمانی وارد مجلس شدیم که شرایط اقتصادی کشور نابسامان بود ولی همه تلاش خود را برای کاهش مشکلات انجام می‌دهیم.

حسینی مهم‌ترین دغدغه خود را اشتغال جوانان عنوان کرد.

انتهای پیام/86015/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول