اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی اعلام کرد

بازپس‌گیری بیش از 110 هکتار اراضی ملی در میاندوآب

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: بیش از 110 هکتار از اراضی ملی در میاندوآب از متخلفان بازپس‌گیری شد.

بازپس‌گیری بیش از 110 هکتار اراضی ملی در میاندوآب

علی پیرمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی شش ماه نخست امسال با پیگیری‌های انجام شده از طریق محاکم قضایی میاندوآب بیش از 110 هکتار از اراضی ملی از متصرفان و متجاوزان باز پس‌گیری شده است.

وی با بیان اینکه این میزان اراضی تعداد 53 فقره پرونده در محاکم قضایی آذربایجان غربی را در برداشت، ادامه داد: بیش از 155 میلیون ریال جریمه از افراد متخلف اخذ شده است.

پیر مرادی تصریح کرد: در حال حاضر در 17 شهرستان آذربایجان غربی ادارات حقوقی مستقر هستند و کار ارجاع پرونده‌های تخریب یا تصرف را به شدت پی‌گیری می‌کنند.

وی یادآور شد: با توجه به حجم گسترده عرصه‌های منابع طبیعی و لزوم گشت، مراقبت و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی موضوع نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در حفاظت است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با جذب نیروهای جدید این موضوع در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.

پیر مرادی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم و ذاتی اداره کل منابع طبیعی حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی است، گفت: در صورت برخورد با پدیده زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی در چارچوب قوانین با متخلفان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول