اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل بنیاد مسکن کرمانشاه:

کرمانشاه در طرح هادی 6 درصد نسبت به میانگین کشوری جلوتر است

معاون عمران روستایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: میانگین کشوری تهیه طرح هادی در روستاها 73 درصد است و استان کرمانشاه با 79 درصد، 6 درصد نسبت به میانگین کشوری جلوتر است.

کرمانشاه در طرح هادی 6 درصد نسبت به میانگین کشوری جلوتر است

جعفر نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: طرح هادی سند توسعه روستا تلقی می‌شود و ضمن ساماندهی و اصلاح بافت فرسوده در روستاها، نحوه استفاده صحیح از زمین برای عملکردهای مثبت از قبیل تجاری، مسکونی و کشاورزی را به روستاییان آموزش می‌دهد.

وی افزود: هدف از تهیه و اجرای این طرح، به‌وجود آوردن زمینه توسعه و عمران در روستاها با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی و تامین عادلانه امکانات از طریق تسهیلات رفاهی، اجتماعی و تولیدی است.

معاون عمران روستایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، هدایت وضعیت فیزیکی روستاها و تخصیص تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان را از دیگر اهداف تهیه و اجرای طرح هادی معرفی کرد.

نصوری خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه دو هزار و 555 روستای دارای سکنه دارد که از این تعداد یک‌هزار و 731 روستا طبق برنامه پنجم توسعه مشمول قرار گرفتن در اجرای طرح هادی هستند.

وی بیان داشت: طرح هادی در یک‌هزار و 362 روستا از یک‌هزار و 731 روستا تهیه و 534 مورد این طرح در روستاها اجرا شده که معادل 31 درصد پیشرفت را نشان می‌دهد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، میانگین کشوری تهیه طرح هادی در روستاها را 73 درصد اعلام کرد و گفت: استان کرمانشاه 79 درصد طرح هادی را تهیه کرده و 6 درصد از میانگین کشوری جلوتر است.

نصوری اذعان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه به‌عنوان متولی امر طرح هادی در روستاها با حمایت و پشتیبانی شوراهای اسلامی، دهیاری‌ها و بخش خصوصی توانسته در راستای اهداف برنامه پنجم توسعه گامی بلند بردارد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول